piątek, 16 września 2016

WYNIKI KONKURSU Z "PRAWEM MOJŻESZA"


Pierwszy konkurs na City of Dreaming Books oficjalnie zakończony, pora na wyniki :)!
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, naprawdę mnie zaskoczyliście (bardzo pozytywnie ^^) swoimi odpowiedziami! Konkurencja nie była zbyt wielka, więc tym lepiej dla was ;).
I powiem wam, że przy takich konkursach serio jest ciężko kogoś wybrać, ci wszyscy blogerzy i vlogerzy nie kłamią. Nie chcemy nikogo potraktować niesprawiedliwie, ale jakąś decyzję trzeba podjąć :P.

A zatem pierwszy zwycięzca (wybrany przeze mnie) to...

coffee

Serdecznie gratuluję!

A teraz pozostałe dwie książki, które polecą do losowych osób...



Wylosowane numerki to 2 oraz 1 (jak ładnie się zrobiło :P), czyli...

Katrina
oraz
onlypretender

Serdecznie gratuluję szczęśliwej trójce! Zajrzyjcie na swoje maile, tam wyślę wiadomości :). Pamiętajcie, że czekam tydzień na wasze adresy, jeżeli po tym czasie nie dostanę odpowiedzi, nagroda powędruje dalej.

Pozostałym dziękuję za naprawdę urzekające odpowiedzi oraz historie i zapraszam na (mam nadzieję) przyszłe konkursy!
Aredhel

4 komentarze:

  1. woooow jeszcze raz dziękuję, już odpowiedziałam na maila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D Książka była świetna, więc jest się z czego cieszyć :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezu kochana! dziękuję,dziękuję,dzięęęękuję ci ogromnie! nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę i o ile lepszy stał się ten dzień ♥ cieszę się teraz jak głupia :D jeszcze raz bardzo,bardzo,ogroomnie ci dziękuję ! :D już odpowiadam na maila :*
    życzę miłego dnia kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...