czwartek, 1 września 2016

KONKURS Z "PRAWEM MOJŻESZA"



Serdecznie zapraszam na pierwszy na City of Dreaming Books konkurs :)!
Dzięki uprzejmości wydawnictwa Helion mam dla was 3 egzemplarze "Prawa Mojżesza" Amy Harmon! Tak na osłodę 1 września i rozpoczęcia szkoły ;).

Moją recenzję tej powieści możecie przeczytać tutaj: KLIK

Co należy zrobić, żeby wygrać?

1.Zaobserwować tego bloga.
2.Skopiować i udostępnić powyższy banner na swoim blogu/profilu google wraz z linkiem przekierowującym do tego posta.
3.Zostawić mi w komentarzu swój adres e-mail.
4.W komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytanie: JAKI JEST WASZ ULUBIONY OBRAZ/RYSUNEK? Poproszę też o krótkie uzasadnienie!

Może to być obraz van Gogha, obrazek podarowany wam przez brata lub wasze własne dzieło, cokolwiek, co się kwalifikuje pod sztukę na papierze lub płótnie ;).
Spośród odpowiedzi wybiorę jedną, która najbardziej mi się spodoba, a pozostałe dwa egzemplarze rozlosuję :).
Konkurs trwa od 1.09 do 11.09.2016 do północy.

Przykładowy wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako: (nick)
Mój adres e-mail: ...
Konkurs udostępniony na: (link)
Odpowiedź na pytanie konkursowe: ...

Podanie wyników konkursu max. w ciągu 7 dni od zakończenia na blogu, ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową.
Jeżeli w ciągu 7 dni nie otrzymam adresu do wysyłki, nagroda zostanie rozlosowana ponownie.

REGULAMIN KONKURSU:
1. Organizatorem konkursu jest Aredhel, autorka bloga cityofdreamingbooks.blogspot.com
2. Sponsorem nagród jest wydawnictwo Grupa Helion SA.
3. Koszty wysyłki ponosi sponsor nagród.
4. Brać udział w konkursie mogą osoby mieszkające na terenie Polski i spełniające wymogi konkursu.
5. Konkurs trwa od 1.09 do 11.09.2016 do północy.
6. Nagrodą są 3 egzemplarze książki "Prawo Mojżesza".
7. Zwycięzcy zostaną wybrani na podstawie odpowiedzi na pytanie konkursowe przez autorkę bloga oraz drogą losową.
8.Zwycięzcy mają 7 dni (od momentu otrzymania maila informującego o wygranej) na podanie mi swojego adresu do wysyłki .
9. Niepełnoletni uczestnicy muszą mieć zgodę opiekuna na udział w konkursie.

~W razie wątpliwości, pytajcie w komentarzach :).
POWODZENIA ^^!
Aredhel

9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Katrina
    Mój adres e-mail: katrina.swin@gmail.com
    Konkurs udostępniony na: http://drewniany-most.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Swego czasu uwielbiałam pewien obraz anioła za szybą pokrytą kroplami deszczu. Niestety, zaginął mi gdzieś tytuł i autor i choć teraz próbowałam - nie potrafię go znaleźć. Mogłabym naciągnąć odpowiedź mówiąc wiec o obrazie w znaczeniu film i wtedy mój wybór padłby na przepięknego "Hannibala". Niemniej, skoro ma być obraz/rysunek stawiam na tę grafikę: http://kenket.deviantart.com/art/Rain-King-548464952 Czemu? Po jest po prostu uroczy i... ładny :D Widziałabym go u siebie na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: onlypretender x
    Mój adres e-mail: satellite85166@gmail.com
    Konkurs udostępniony na: http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Mój ulubiony obrazek jest również moją tapetą w telefonie. Przedstawia mojego brata i psa, idących naszą spacerową trasą. Wchodzą pod górę, są daleko, ale za każdym razem kiedy na nich patrzę przypominam sobie jak mało trzeba, żeby być szczęśliwym. Tapeta przypomina mi o domu, kiedy jestem "na studiach" i bardzo tęsknię za moim piesełem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Marta W.
    Mój adres e-mail: nutella.mw@gmail.com
    Konkurs udostępniony na: http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/ (na dole)
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Hmm, trudne pytanie. "Dama z Łasiczką" Leonarda da Vinci. Wybrałam ten obraz dlatego, że jest spokojny, wyważony. Podoba mi się w nim też to, że mogę wymyślać miejsca/przedmioty, na które patrzy kobieta. (absorbujące zajęcie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Gab riela
    Mój adres e-mail: gabolek000@o2.pl
    Konkurs udostępniony na: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: A moim ulubionym obrazem jest największe dzieło sztuki pod słońcem. Coś znacznie cenniejszego i wartościowszego niż najsłynniejsze obrazy równie znanych malarzy. Co tam Van Gogh i jego nudne słoneczniki - brakującą cząsteczkę w moim sercu wypełnia już lekko koślawy, wymiętolony i mało staranny rysunek. Właściwie mój portret, podarowany przez ukochaną siostrę. Widuję się z nią niestety rzadko, ale kiedy tylko spojrzę na to dzieło, od razu uśmiech pojawia się na twarzy, ponure myśli odpływają, a ja czuję jej obecność w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do TAGu :)
    http://napolceiwsercu.blogspot.com/2016/09/dream-about-books-tag.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję jako: Jessica Rosenbaum
    Mój adres Email: jessica2412@onet.pl
    Konkurs udostępniony tutaj: https://plus.google.com/u/0/117333485936471498662/posts/N5YYbTTvZq3
    Odpowiedź na pytanie:
    Długo zastanawiałam się nad odpowiedzią na to pytanie,gdyż nie znam się na sztuce,a te sławne obrazy typu "Dama z łasiczką" jakoś kompletnie do mnie nie przemawiają.Postanowiłam postawić na całkiem stary rysunek,zapewne do perfekcyjnego mu daleko,rysunek zrobiony na szybko zwykłymi kredkami,z masą niedociągnięć,na rysunek zdecydowanie piękny.Nieważne,że rogi trochę się zagięły,a kolory nieco wyblakły,dla mnie jest i zawsze będzie to dzieło idealne.Mówię tutaj o rysunku mojego dziadka.Nie wiem czy kojarzysz,ale kiedyś w gazecie "Fakt",na samym końcu były takie małe obrazki autorstwa Kim Casali "Miłość to...".Dziadek zawsze kupował gazetę,wycinał ten obrazek i rysował taki sam na większym formacie.Naprawdę miał talent bo rysunki były właściwie identyczne.Wkładałam je do koszulek,a później do segregatora.Niesamowita pamiątka.Tak czy siak,ostatni z rysunków przedstawiał tę dziewczynę,całą zapłakaną z listem w ręce.Tym razem sentencja brzmiała "Miłość to pozwolić mu odejść".Taki dziwny zbieg okoliczności-jednego dnia wychodzi gazeta,kolejnego mam już rysunek,a następnego dziadek umarł.Dalej mam cały segregator i jest on zdecydowanie jedną z najważniejszych rzeczy jakie posiadam.Ze wszystkich rysunków ten jest moim ulubionym.Czemu?Nie wiem.Może po prostu jest pięknie wykonany.Może to z powodu ogromnego sentymentu.Może dlatego,ze przypomina mi dzieciństwo i dziadka.A może wszystko jednocześnie.

    Jeśli jednak miałabym wybrać coś znanego i podziwianego na świecie,postawiłabym na "Taras kawiarni w nocy" Van Gogha.Jak już wspomniałam nie znam się na obrazach i nawet nie potrafię określić dlaczego właśnie ten tak bardzo mi sie spodobał.Po prostu według mnie ma w sobie "to coś".Jest taki klimatyczny,żywy,po prostu piękny.Nocą wszystko wygląda jakoś tak magicznie i wydaje się piękniejsze niż za dnia.


    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    Mój adres e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Konkurs udostępniony na: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=522186251312917&set=a.164718353726377.1073741830.100005646401380&type=3
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Na mnie w dziwny, magnetyczny sposób działa obraz Gustava Klimta "Pocałunek". Zwróciłam na niego uwagę w liceum, gdy na języku niemieckim zgłębialiśmy kulturę sąsiadów zza zachodniej granicy :) Zaczęłam patrzeć na te koła, prostokąty, drobne kształty i dopiero po chwili zatrzymałam wzrok na złączonych w pełnym oddania i pasji pocałunku zakochanych. Od razu miałam pewność, że ta para kocha się nad życie. On składa pocałunek na jej policzku, a pomimo tego na je twarzy maluje się namiętność. Spowici są w złoto, tak jakby malarz chciał pokazać, że ich miłość jest szczera i cenna. Nie chce dokonywać interpretacji "co autor miał na myśli" jak na kartkówce z polskiego ;) Wyobrażam sobie tylko, że gdyby ten obraz wisiał w mojej sypialni czułabym bijącego od niego spokój, szczęście, bliskość i lekkie rozmarzenie. Pozytywne, wyciszające, ale i intrygujące uczucia. Przydałyby się w tym współczesnym zwariowanym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: (nick) Peter49 Ceniacyksiazki
    Mój adres e-mail: ... peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com
    Konkurs udostępniony na: (link) https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/GbD5Frh4UGt
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: ... Mój ulubiony obraz, to obraz "Jezu ufam Tobie", ponieważ jest on bardzo wzruszający i przemawiający, wpatrując się w niego i kierując nasze słowa modlitwy do Jezusa, oddajemy się Bożemy Miłosierdziu. Jezus ubrany w białą szatę, stojąc, unosi prawą rękę w geście błogosławieństwa, lewą ręką wskazuje na swoje serce, z którego wychodzą promienie: jasny blady i czerwony. en pierwszy symbolizuje wodę usprawiedliwiającą duszę, czerwony zaś to krew, która jest życiem dusz (obie miały wytrysnąć z przebitego na krzyżu boku Jezusa). Obraz ten został namalowany według projektu siostry Faustyny Kowalskiej, której to Jezus nakazał go namalować i obiecał, że dusza, która będzie czcić ten obraz, nie zginie, obiecał też łaskę szczęśliwej śmierci oraz inne łaski. Dla ludzi współczesnych, obraz ten jest znakiem ufności względem Boga i miłości do bliźnich, a w Roku Miłosierdzia jest on szczególnie ważny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: (nick) Beata Kandzia
    Mój adres e-mail: ... beatakandzia@gmail.com
    Konkurs udostępniony na: (link) https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/Ab1sgJwqAz5
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: ... Mój ulubiony obraz to ten, który sama wyhaftowałam, ponieważ bardzo lubię za pomocą igły, nici i kawałka materiału, z maleńkich krzyżyków, na podstawie wzorów, wyczarowywać piękne obrazy, które potem oprawiam i z dumą wieszam na ścianę albo też chętnie daję w prezencie znajomym :). Jest to praca bardzo czasochłonna, monotonna i precyzyjna, jednak jak się już w tą pasję wciągnie, to tak jak książkę, ciężko jest igłę i nitkę odłożyć, ponieważ chce się więcej i więcej, by jak najszybciej wyczarować wspaniały obraz. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...