piątek, 6 maja 2016

INFORMACYJNIE

Suilad!
Szybko, zwięźle i na temat - żyję :).
Życie się zdarza i mimo, że już po egzaminach to wciąż jest stres i walka o oceny końcoworoczne. Na razie muszę się skupić, aby nie popsuć sobie wyników i dostać się do upatrzonego liceum. Z czytaniem i oglądaniem seriali wciąż tragedyja, nie mówiąc już o masie innych rzeczy i aktywności. Bo mimo wszystko nie tylko książkami człowiek żyje - inne zainteresowania też domagają się mojej uwagi ;). (m.in. udało mi się nadgonić trochę filmowych zaległości *_* - kto się wybiera do kina na Civil War ♥? [bo po ingliszu brzmi lepiej xD])
Niedługo wrócę - jak w końcu coś przeczytam :P. I jak tylko wrócę, odpiszę na wszystkie zaległe komentarze :).

A co tam, dzisiaj na wesoło ;D

Stay tuned!

22 komentarze:

  1. O, cześć :D Powodzenia w walkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na szczęście wszystko dobrze poszło ;D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnią lekturą dla Cb był mój Lament Świętokrzyski(łaciński). Możesz zrobić recenzje. Iks de
    Walcz dalej xX

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dostaniu się do wymarzonej szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z tą szkołą! Trzeba wierzyć,że się uda! Czekam na kolejne posty :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze :D Mnie taka walka czeka za rok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, jak ja dałam radę, to ty też :D!!

      Usuń
  7. Powodzenia :)
    Tak właściwie chciałam spytać, co z Shadow Horses... Bo dawno nic nowego się nie pojawiło, a brakuje mi Twoich notek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, przykro mi to mówić, ale raczej się nie zapowiada żebym na Shadow Horses wróciła :(.
      Ale miło wiedzieć, że ktoś tęskni <3

      Usuń
  8. Wow trafiłam na Twój blog przez przypadek i bardzo się cieszę- zachwycil mnie wygląd Twojego bloga. Jest po prostu. . cudny.
    A co do szkoły na pewno Ci się uda, powodzenia! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem niezwwykle na bieżąco, prawda? XD Prawdopodobnie jesteś już po wszystkim, ale trzymam kciuki i powodzenia, żeby wszystko się pomyślnie poukładało. :) A co powiesz na małe, szybkie LBA kiedy wrócisz? :D Wiem, że mnie pewnie znienawidzisz, bo pamiętam, jak ciągle wspominałaś o masie nominacji, ale... gdybyś może miała ochotę... :)
    https://the-heartlines-books.blogspot.com/2016/06/liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, to samo ja bym mogła powiedzieć xD.
      Wszystko się udało, bardzo dziękuję ^^.
      Na pewno kiedyś znajdzie się czas na LBA od Katherine, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć ;D.

      Usuń
  11. Pochodzę jeszcze po blogu, ciekawy, przede wszystkim fajna nazwa, zachęciła mnie do wejścia.
    Czytasz blogi o figurkach? :D
    wwwfigurkikoni.blogspot.com
    Koniecznie bez kropki po www :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...