wtorek, 9 lutego 2016

48. TOP 5 par literacko-serialowych.

Suilad!
Walentynki już niebawem, więc z tej okazji przygotowałam dla was kolejną TOP-kę. Co prawda nie bardzo jarają mnie shippingi, ale parę wyjątków potwierdza regułę ;).
I nie martwcie się, jeśli nie macie swojej Walentynki, wszyscy wiemy, że idealni faceci istnieją tylko w książkach :P.



1. Aragorn i Arwena


Jedyna i prawdziwa para. Status: to skomplikowane. Obieżyświat jest moim mężem ♥, ale jednocześnie uwielbiam Aragorna i Arwenę. 
Miłość tak mocna, że przezwyciężyła różnice rasowe. Tak mocna, że elfka wyrzekła się nieśmiertelności i Zachodu, aby spędzić życie z ukochanym. Miłość, która przetrwała wojnę i wszelkie przeciwności. Czy może być coś piękniejszego :)?

2. Beren i Lúthien

SOURCE
Hmm? Że co, że ja niby jestem monotematyczna xD?
No dobra, obie historie są dość podobne, a Arwena jest często porównywana do Lúthien, ale jednak są różnice. Sprawa jest trochę bardziej skomplikowana, zamieszane są w to Silmarile i Morgoth... Ale ogólnie rozchodzi się o to, że Lúthien wyrzekła się nieśmiertelności, aby połączyć się ze zmarłym Berenem. Opowieść nawet piękniejsza od tej Elessara i Gwiazdy Wieczornej. Powszechnie znana wśród elfów, opiewana w Balladzie o Leithian.

3.Harry i Hermiona


Kompletnie nie rozumiem, dlaczego Rowling sparowała Rona i Hermionę. Sama mówiła, że Harry i Hermiona początkowo mieli skończyć razem! Bes sęsu totalnie xd.
Oboje inteligentni, odważni i zdolni. Harry nie ma swoich humorków jak Ron :P. Może czasem trochę powrzeszczy, ale to tylko raz na jakiś czas xD. Hermiona często ratuje Harry'ego, bo jest w gorącej wodzie kąpany, ale rozumie go. Nie jest o niego zazdrosna.
No sorry. Jakim cudem oni nie są razem?!

4.Katniss i Gale


Kolejna... Kolejna bohaterka, która skończyła nie z tym gościem, co trzeba! Wiem, że generalnie chyba jest więcej peetowców, ale ja wciąż wolę Gale'a :P.
Gale nie potrzebuje, żeby Katniss go niańczyła. Potrafi zadbać o siebie i innych, ma w sobie taką trochę buntowniczą iskrę, ale też całkiem wrażliwy facet. Od początku wiemy, że kocha Katniss i zrobi dla niej wszystko.

5.Doktor i Amy


No, i to ta serialowa część ;D.
Sama nie wiem, po prostu ta chemia :>.  Energiczny Doktor i ciekawa świata Amy to było połączenie idealne :). The first face this face saw. Od początku sobie przypadli i się o siebie troszczą. Idealna towarzyszka, niespecjalnie przywiązana do swojego życia, zawsze czekająca na Doktora i nową przygodę. Znaczy w sumie fajnie wyszło z Rorym, ale generalnie uważam, że to było najlepsze doktorowe duo ^^. (Donna i Dziesiąty są zaraz obok :D)

A jakie jest wasze OTP :)? I jak spędzacie Walentynki? Namiętny romans z herbatą i powieścią ;)?
Aredhel

43 komentarze:

  1. Zainspirowałaś mnie do stworzenia czegoś podobnego :)
    Ja również uważam że Harry i Hermiona oraz Gale i Katniss świetnie do siebie pasują. Lubię Rona i Peetę, ale ... to nie to :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, jak już coś skrobniesz :D.
      Fajnie, że też tak uważasz :)
      Lecę czytać ^^

      Usuń
  2. Harry i Hermiona? Nie, to nie dla mnie. Ale Hermiony z Ronem też nie łączę. Wolę Hermi i Draco <33 Ja mam milion ulubionych paringów! Buziaki, Idalia ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Aragorna i Arwenę oraz Katniss i Gale'a. Pierwszą parę bardzo lubię, natomiast jeśli chodzi o "Igrzyska śmierci" nigdy nie potrafiłam zdecydować czy wolę Gale'a czy Peetę.
    Post bardzo ciekawy - pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze jest dla ciebie nadzieja, skoro peetowcy jeszcze nie przeciągnęli cię na swoją stronę :D
      Gale, polecam, Aredhel. ;)

      Usuń
  4. Zgadzam się w stu procentach co do Harry'ego i Hermiony ♥
    Oni byliby idealną parą. *.*
    Ja osobiście wolę Peetę (♥.♥) i cieszę się z tego, że Katniss z nim jest. Nie przepadam za Gale'm.
    Bardzo fajne zestawienie, zwłaszcza, że zbliżają się Walentynki. Może zrobię coś podobnego u siebie.
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Piszemy petycję, żeby Rowling napisała nowe zakończenie xD.
      Meh. :P
      Twoje zestawienie naprawdę fajnie się czytało ^^.

      Usuń
  5. Mój Boże, dziwna jestem, paringami nigdy się nie jarałam XD Autor tak zarządził, to tak jest, nie "rozkochuje się" w postaciach i nie próbuje ich łączyć wbrew twórcy ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam - ja też :). Chociaż się trochę przełamałam :P. Może jeszcze się wkręcisz ;D.

      Usuń
    2. W sumie mi na tym nie zależy jakoś szczególnie xD

      Usuń
  6. Dla mnie jedyne OTP z Hermioną to jest ona i Draco, nie wyobrażam sobie żeby mogło być inaczej i też nie rozumiem dlaczego Rowling ich nie połączyła :)
    Walentynki jak zwykle z książką tylko jeszcze nie wiem którą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, kolejna ;D. No akurat z KANONICZNYM Draco to jest milion powodów dlaczego ich nie połączyła ;).
      Życzę miłej lektury ♥

      Usuń
  7. Szkoda, że oprócz Harrego oraz Hermiony nie kojarzę żadnych postaci, ale to nieważne, wpis i tak czytało mi się przyjemnie i sam pomysł na taką topkę świetny. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie musisz obejrzeć "Władcę Pierścieni" i przeczytać "Igrzyska Śmierci" :D!
      Dziękuję, ogromnie miło mi to słyszeć ♥.

      Usuń
  8. planuję przygotowanie takiego topu, i u mnie również na pierwszym miejscu najprawdopodobniej znajdą się Aragorn i Arwena. w walentynki zamierzam spędzić w podróży i na rowerze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, jak już je zrobisz ^^.
      Widzę, że nie tylko ja wielbię tę elfią parkę ;D.
      Bardzo zdrowe plany ^^

      Usuń
  9. Bardzo fajne pary ja cały czas wierzyłam, że Harry będzie z Hermioną. A jak się nazywa ten serial z którego pochodzi ta ostatnia para?
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doctor Who, oczywiście, gorąco polecam :)

      Usuń
  10. Moje TOP % w tej kategorii wyglada zupełnie tak samo ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jesteś moją zwolenniczką w kreowaniu przekonania, że Harry i Hermiona to świetna para. Bardzo mnie to cieszy ;D. Również nie wiem jak to się stało, że nie są razem w książce... chociaż może dlatego, że nie byłoby z kim połączyć Rona (haahaha, ta ich wspólna "chemia" podsuwa mi tylko taki pomysł) a tak jak Harry jest z Ginny to wszyscy są jedną rodziną.
    I co do Katniss i Gale'a się zgodzę! Pasowaliby do siebie bardziej...

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jestę!
      No chyba tak, biedny Ron skończyłby jak jego ciotka :P.
      Faktycznie, nie pomyślałam jakie to wygodne rozwiązanie - wszystkich spokrewnić ze sobą ;). Ale przynajmniej święta u nich muszą być fajne :).
      Znacznie bardziej.

      Usuń
    2. O, święta muszą mieć bardzo... głośne , hahah.

      Usuń
  12. Katniss i Gale? O nie, nie, nie :P
    Ja jestem zwolenniczką parringu Dramione ( Hermiona i Dracon ).
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aragorn i Arwena rządzą <3 Podbili moje serce i uwielbiam ich!
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak fajnie jest słyszeć, że tyle innych osób ich uwielbia :D. ♥

      Usuń
  14. Och, tylko nie Katniss i Gale. Jestem całkowicie przeciwna temu shipowi. Zarówno książkowego i filmowego Gale'a ciężko było mi zdzierżyć i nawet boski Hemsworth nie pomógł :c
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nawet Hemsworth nie pomógł to jest faktycznie źle xd

      Usuń
  15. Post bardzo ciekawy, choć znam tylko bohaterów "Harrego Pottera". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie absolutnie musisz nadrobić "Władcę Pierścieni" (chociażby filmy) i "Igrzyska śmierci" ^^. Doktora Who również gorąco polecam.

      Usuń
    2. Może się kiedyś zdecyduję, choć przyznam (z lekkim bólem), że nie najlepiej odnajduję się w tych klimatach...

      Usuń
  16. Vhdbvvfbfnbfjbn NIE! Tylko nie Gale!!! XD "Do widzenia, Gale" <----- najpiękniejszy moment z filmu! XDDDD Za to z wszystkim pozostałym się zgodzę, chociaż ostatniego serialu nie oglądałam, więc trudno mi się wypowiedzieć, ale ta ruda laska jest ładna. *^* Piona, chyba też shippuję Harry'ego i Hermionę. "Chyba" tylko ze względu na to, że mega pasowali do siebie jako przyjaciele, ale jednocześnie Harry z Ginny, a Hermiona z Ronem to jakaś pomyłka. x.x Dla mnie oni w ogóle mogliby być singlami do końca życia i żyć w trójkącie. XD Dwa pierwsze zdjęcia są takie magiczne, uwielbiam te baśniowe elfowe pary, oni tak namiętnie wyrażają uczucia! XD ♥
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :)
    The heartlines books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOPE. To była jakaś TOTALNA porażka ta scena xd. Trzy razy nope xd.
      Co nie *.*? I te włosy <3.
      Kompletna pomyłka xd. Haha, dobry pomysł xD.
      No wieeem, też mam do nich słabość ;D.

      Usuń
  17. Czy tylko ja nie lubię Arweny? XD
    Nie toleruję jakoś Katniss x Gale.
    Za to Beren i Lúthien <3
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat rozumiem czemu ludzie mogą jej nie lubić :P.
      :<
      <3

      Usuń
  18. Tak, tak, tak! W końcu znalazłam jeszcze kogoś, kto woli Gale'a ♥ Ale Aragorn i Awerna i tak wygrywają wszystko *.*
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, galeowcy łączymy się :D!
      <3

      Usuń
  19. Ja również wolałabym Harry'ego i Hermionę razem! Rowling chyba chciała zaskoczyć czytelników i na siłę zrobiła Ronę :(
    Też uwielbiam Gale'a <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję!
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam gdzieś, że zrobiła Ronę z powodów osobistych.
      Nawet nie wiesz, jak miło mi to słyszeć <3

      Usuń
  20. Jak Rowling mogła sparować Rona i Hermionę? Ron powinien być z Parvati a Hermiona z Draco XDDD

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...