poniedziałek, 1 lutego 2016

47.January wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie stycznia.

Suilad!
Niestety, ferie mi się skończyły, pora wracać do roboty xd. 3 klasa to same powtórki, mówili. Będzie fajnie, mówili. No nic, postaram się coś tam czytać, ale kiepsko to widzę xd.
Ahhh, jak cudownie jest znowu być niewyspanym zombie ^^.

Dobra, koniec tego pesymizmu, zapraszam na podsumowanie stycznia :P.




1. MLP FiM komiks, tom 2 Amy Mebberson, Heather Nufher - 96 stron. (Nightmare Rarity)
2. MLP FiM komiks, tom 3 Katie Cook, Andy Price - 96 stron. (Big Mac + historia Cadance i Shining Armora)
3. "Harry Potter i Insygnia Śmierci" J.K. Rowling - 774 strony.
4. "Świętoszek" Molier - 95 stron. (lektura)
5. "Fangirl" Rainbow Rowell (RECENZJA) - (pozostałe mi) 123 strony.

+ 102 strony z "Drużyny Pierścienia" J.R.R. Tolkiena

Łącznie: 1286 stron
Średnio: ok. 41 stron na dzień

Całkiem nieźle, całkiem nieźle :). Miło widzieć, że po grudniowej katastrofie wróciłam do swojej 1000 stronicowej normy.
Harry'ego recenzja niebawem, muszę tylko przepisać ją na kompa i porobić foty.
"Świętoszek" do szkoły xd. W sumie nie był taki zły, ale musiałam przerwać czytanie władców pierścieniów i Potterów, więc wyobraźcie sobie moją irytację ;-;.
Taaak, ponownie zaczęłam czytać LotRa ♥.
Komiksy świetne (zwłaszcza ten z Big Macintoshem, śmiechłam :D). No i patrzcie kogo tam znalazłam! Jakie smaczki w "bajce dla dzieci" ;).


Trochę statystyk:

Obserwatorzy:  81 (witam serdecznie 4 nowych czytelników ^^)

Liczba postów opublikowanych w styczniu: 3

Liczba wyświetleń: 786

Wyzwania:
7, 3 cm/170 cm 
PIOSENKA MIESIĄCA
Kolejna perełka *.*

A jak wy zaczęliście nowy rok :)?
Aredhel

21 komentarzy:

  1. Aredhel! Tęskniłam, nie znikaj już tak, proooooszę ^^
    Gratuluję dobrych wyników. Znam ten ból, kiedy obiecują same powtórzenia, a wychodzi stuprocentowo inaczej, niż być powinno, więc życzę, byś miała więcej czasu teraz i miała chwilę na wszystkie cudowne książki. Chociaż u mnie nowy semestr zaskakujący jak nigdy (same 5 i 6, jedna bidna czwórka z chemii ;-;).
    Mój styczeń prezentuje się tak - 13 książek, wow! Nie spodziewałam się :PPPPP
    U mnie parę recenzji, zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ♥. Obiecuję, że w lutym nie zniknę ^^.
      Taaa, to tak na rozgrzeweczkę na nowy semestr sprawdzianik, kartkóweczka. Powiedziało 10 nauczycieli.
      Dziękuję ♥.
      Gratki, u mnie w sumie też nie najgorzej :). Jeszcze :P.
      WOW :D! Imponujący wynik *.*
      Lecę czytać :)

      Usuń
  2. Za Tolkiena jakoś nie mogę się zabrać ;) Jednak przygodę z nim zacznę od "Hobbita".
    Pozdrawiam i życzę Ci zaczytanego lutego :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tolkiena nie wszyscy polubią, ale "Hobbit" to dobry start ^^. Mam szczerą nadzieję, że się polubicie :)

      Usuń
  3. Koniec ferii - nam ten ból. Mi też dzisiaj zaczęła się szkoła:( Do tego zawalenie sprawdzianów, bo wszystko odkładalo się po feriach:/ ale trudno, trzeba to przeżyć:)
    Przerywanie czytania fajnej książki dla lektury, eh... tez tego nie cierpię:(
    Harry <3 Władca Pierścieni <3 Widzę że miałaś udany miesiąc czytelniczy :D
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też kartkówki i sprawdziany :/.
      Damy radę ;D.
      Jakościowo bardzo dobry ^^.

      Usuń
  4. Muszę napisać podsumowanie to będziesz wiedziała jak zaczęłam rok. Głównie pisałam pracę zaliczeniową i rozdział magisterki na seminarium ;D. Och, uwielbiam te Twoje zdjęcia Potterowe, nie mogę się już doczekać (jestem Twoja największą fanka jeśli chodzi o te recenzje!). Coś mi się zdaje, że przegapiłam recenzję szóstej części ;<, muszę pogrzebać teraz w Twoim blogu i ją znaleźć!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yh, nie ma to jak dobry początek :P. Trzymam kciuki za magisterkę :).
      Dziękuję za takie miłe słowa, aż nie wiem co powiedzieć ♥.
      Widzę, że już znalazłaś :).

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku! :) Ach, ten Harry Potter - przeczytałam wszystkie części dawno temu, a i teraz chętnie bym do nich wróciła.
    P.S. Cudowny utwór <3
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Pottera świetnie sobie tak odświeżyć, może znajdziesz w tym roku trochę czasu ;).
      Niezmiernie się cieszę, że się podoba :D

      Usuń
  6. Gratuluje imponującego wyniku ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dobrych wyników:)
    Oby w lutym było jeszcze lepiej.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z trudem przebrnęłam przez Hobbita, więc nawet nie wyobrażam sobie czytanie LOTRa, chociaż filmy uwielbiam (co ze mnie za książkoholiczka!). Na szczęście ferie dopiero przede mną i mam zamiar wpaść w czytelniczy szał, chociaż niestety przetykany powtórkami do matury :/ Mam nadzieję, że twój luty będzie jeszcze lepszy!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styl pisania Tolkiena na pewno nie przypadnie wszystkim do gustu :P.
      Zazdroszczę ferii i trzymam kciuki za maturę! Ja w tym roku testy gimbazjalne ;-;.
      I nawzajem :D!

      Usuń
  9. Ja chce mój Silmarilion, a potem LOTRa.... :c Ale pożyczyłam go... meh :c
    Gratulacje w powrocie do czytania ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból ;-;. Książki pożyczam przyjaciółkom, ale Tolkiena nikomu bym nie oddała, taki ze mnie egoista xD.
      Dziękuję :D

      Usuń
    2. W zamian dostałam kilka książek w formie pożyczonych na zawsze, wiec nie powinnam narzekać xd Ale pewnie sama zobaczę tą za dość długi czas ;P

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...