wtorek, 19 stycznia 2016

46.Bookhaul! #2

Suilad!
Daaawno i nieprawda był poprzedni bookhaul, a że książek się nazbierało, to wypadałoby wreszcie coś naskrobać. Sama uwielbiam oglądać nowe zdobycze innych książkoholików ^^.
Oto zakupy z kilku ostatnich miesięcy: (nie, nie jestem taka bogata, żeby aż tyle nakupić w samym grudniu xD)
Powoli zapełniam swoje regały :D.




Na pierwszy ogień zdobycze z Biedrony! "Księcia..." oraz "Królową..." dorwałam (o ile pamiętam, ale głowy uciąć nie dam) za zabójczą cenę 9, 99. Generalnie wybrałam się tylko po Zafóna, ale Canavan za dychę... Grzechem byłoby nie wziąć ;). Serie (jest ich sporo) Canavan serdecznie polecam wszystkim fanom fantastyki.
"Fangirl" naprawdę mi się podobała, a cena była zaiste korzystna. (RECENZJA FANGIRL)

Koniecznie dajcie znać czy czytaliście "Księcia..." (bo ja jeszcze nie) i jak się podobało :).


A tutaj wygrane u dziewczyn z Książkowiru. Nie znam, nie czytałam, kiedyś się wezmę, bo fantasy. Może się wreszcie przekonam do polskich autorów :P?


Znaczy... To było tak, że miałam w domu jedynie 1 i 3 tom. 1 w twardej, 3 w miękkiej. 2 i 4 kupiłam w miękkiej, bo taniej, ale po przeczytaniu "Czary..." stwierdziłam, że takie grubasy lepiej mieć w twardej, coby się nie rozleciały. No i mam pół serii w miękkiej, a pół w twardej, masakracja xD. Ale bardzo się cieszę, że w końcu mam całość w domu ^^.


Pewnie że się zaopatrzyłam :>! Wszystkie 3 wydane do tej pory tomy. Przeczytałam na razie tylko 1, ale w najbliższym czasie zabieram się za Nightmare Rarity i nie mogę się doczekać *.*.
Komiksy IDW w świetnym tłumaczeniu, w tomach a nie zeszytach (duuuży plus, jak dla mnie) i z pastelowymi okładkami. Czego chcieć więcej?


A opowiadania Doyle'a kupiłam na potrzeby konkursu i nie przeczytałam całości, ale oryginalnego Sherlocka mam w planach dalej nadrabiać (bo "Studium..." już przeczytane :D [RECENZJA]). Było takie dwujęzyczne wydanie, to wzięłam, because why not.


Potężne stosisko. Po prostu same cegły :P.

Chwalcie się co do was ostatnio przybyło :D!
Ps. Mam nadzieję, że jeszcze nie znudziły się wam te światełka, no ale no teraz jest ciemno jak w... No xd.
Aredhel 

48 komentarzy:

  1. Grzebałam u mnie w biedrze i... nic ciekawego nie znalazłam :C A do czytania polskich autorów się brać, i to już! Trzeba promować polską literaturę, a nie amerykańskie "podróbki" ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do biedry warto co jakiś czas zaglądać, w końcu na pewno coś upolujesz :D.
      No dobra, ale dobrej baśniowej fantastyki od naszych rodaków to jest tyle, co kot napłakał ;-;.

      Usuń
  2. Zazdroszczę Sherlocka! Ogólnie, to duuużo cegieł ;) Super stos!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobycze!...że co przepraszam, Canavan i Zafón za 9,99!? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą część Trylogii Czarnego Maga też za tyle kupiłam :)

      Usuń
  4. czytam teraz "Nowicjuszkę" Canavan, zacna lektura. Królowa zdrajców też mnie interesuje. również mam Harry'ego w twardych i miękkich okładkach, na dodatek niekompletnego. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Canavan w ogóle zacne są :D.
      Haha, czyli nie jestem sama ;D.

      Usuń
  5. Hihi, Harry'ego dostałam pod choinkę, caluutką serię w twardej oprawie! ^^ Stwierdziłam, że mam tak dużo różnych książek, że zaraz braknie mi na nie półek ( w sumie już brakuje XD), a jednej z moich ulubionych serii nie mam, no kurde. ;-; Dlatego męczyłam rodziców, aż w końcu pod drzewem znalazłam takie cegły w pudle, juhu! ^^ Btw, polecam się rozglądać na allegro - nowy siedmiopak kosztuje czasami ponad dwie stówy, a można znaleźć używane dużo taniej, i to w twardej oprawie! ^^ Także taki dil XD Ogólnie zawsze jak u Ciebie jestem to mam ochotę na czytanie HP, nie wiem sama czemu. :D Ale niestety, Krzyżaki pozdrawiajo XDD (Ja to czytam i totalnie nie wiem o co chodzi .-.) Biedra często ma naprawdę fajne okazyje jeśli chodzi o ksionszki, warto być czujnym, bo dużo znanych młodzieżówek. ^^
    Ściskam! <3
    The-heartlines-books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woo, zazdro :D! Książki muszą ślicznie wyglądać wszystkie postawione obok siebie *.*.
      Śpieszmy się kochać półki, tak szybko odchodzą [*].
      Dil życia xD
      Haha :D
      Krzyżaki, matkobosko, czytałam po raz pierwszy i ostatni ;-;. Powodzenia ;-;.
      I to w naprawdę fajnych cenach ^^.
      <3

      Usuń
  6. Też dzisiaj wstawiłam book haul :D Przypadek, nie sądzę XD
    Zazdroszczę wszystkich zdobyczy, szczególnie Harry'ch, Fangirl i tego dwujęzycznego wydania Sherlocka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD
      Z tym Sherlockiem to naprawdę super sprawa :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę Pottera. Chociaż uwielbiam serię i czytałam ją wielokrotnie, to nadal nie mam własnych egzemplarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, ja do całkiem niedawna nie miałam nawet własnego egzemplarza moich ukochanych władców Tolkiena.
      Trzymam kciuki, żeby seria trafiła w twoje ręce :)!

      Usuń
  8. Fangirl i Harry Potter - cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności *.* Achhh!!! Podebrałabym Ci Pottera! :) I "Fangirl" i jeszcze kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, muszę pilnować moich półek ;D

      Usuń
  10. Spory stosik! Harry♥ A Fangirl kupiłam jakiś czas temu i niestety nadal jej nie przeczytałam.

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Fangirl" polecam, naprawdę ciepła i przyjemna książka :)

      Usuń
  11. Ja dawno nie kupiłam sobie nic nowego ;_; Czekam na urodziny w lutym, to może dostanę nieco więcej pieniędzy i kupię sobie coś ciekawego.
    Ale duży stosik *_* to chyba jakaś połowa mojej biblioteczki!
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, znam to xd.
      Wiesz, to JEST prawie połowa mojej biblioteczki xD.
      Cieszmy się, póki mamy miejsce na półkach :').

      Usuń
  12. Tez bym chciała kupić mnóstwo książek na raz, ale moje kieszonkowe mi na to nie pozwala ;) xD
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety też nie, ale jak już coś mozolnie uzbieram, to oczywiście co robię? Wydaję na książki i znowu jestem spłukana xD
      No ale przez kilka miesięcy coś tam się uzbiera :)

      Usuń
  13. Z największą przyjemnością przeczytam "Księcia mgły" Zafona. Autora bardzo sobie cenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jeszcze nic od niego nie czytałam :<

      Usuń
    2. Ja miałam okazję czytać "Cień wiatru" i "Grę anioła". Obydwie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.

      Usuń
  14. Piękny stosik! Przeczytałam z niego tylko "Fangirl". Jeśli chodzi o Trudni Canavan i jej "Trylogię zdrajcy" to jestem dopiero po "Misji Ambasadora", ale zazdroszczę Ci ogromnie trzeciego tomu - u mnie w Biedronce nie ma takich cudeniek :(
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę sobie kiedyś odświeżyć książki Canavan, bo niestety prawie nic nie pamiętam :<.
      Ojej, to pędź do Biedrony, bo właśnie dzisiaj dorwałam 2 cz. "Prawa milenium" :D!

      Usuń
  15. Dawaj Fangirl! Oj, kradłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt, same cegły!
    Masakracja - haha :D Ale przynajmniej masz całą serię HP na własnej półeczce <3
    Zazdroszczę! Ja wygrałam "Zakon Feniksa" w... MIĘKKIEJ oprawie. I i II część mam w miękkiej - dostałam na 10 urodziny. Oczywiście, jeszcze żadnej cześci nie przeczytałam, bo gdy zaczęłam (zaraz po 10 urodzinach) to mi się nie spodobało. Ale muszę nadrobić!
    "Fangirl" mi się nie podobało. Jestem ciekawa Twojego zdania :)

    Chciałam Cię powiadomić, że gify w moim poście UNBOXINGU nareszcie działają - zapraszam do pełnej lektury :)

    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :D <3
      Oj, to mam nadzieję, że się za szybko nie rozleci :P. Taka cegła potrzebuje solidnej oprawy ;).
      Nadrabiaj koniecznie, Pottery czyta się naprawdę szybko ^^.
      O, nareszcie, to pędzę czytać ^^.

      Usuń
  17. Harry'ego mam tylko w miękkiej oprawie, ale i tak go kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książę Mgły to pierwsza część trylogii ;) Jak na razie przeczytałam tylko dwa tomy, ale mogę powiedzieć, że są to książki zupełnie inne niż Cmentarz Zapomnianych Książek, jednak język Zafona jak zawsze jest świetny ;) W Księciu Mgły znajdziesz trochę fantastyki i magii, ale czyta się bardzo przyjemnie ;)
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja jeszcze nie czytałam nic od Zafona, ale "Cień wiatru" mam w planach ^^.
      Ooo, fantastyka i magia <3! To chyba będzie dobre rozpoczęcie przygody z tym autorem.
      Dzięki ^^

      Usuń
  19. I w dodatku jaka jakość tego stosu! *_* Zazdroszczę HP... u mnie jak na razie tylko pierwszy tom, choć pozostałe ciągle widzę po 10 zł i się opieram. Mam jednak nadzieję, że uda mi się je upolować jeszcze taniej :)
    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 10 zł?! Ja ze swoją "silną wolą" już dawno bym je wzięła ;D.
      Cóż, udanego polowania :).

      Usuń
  20. Kurczę, jak ja dawno u Ciebie tutaj nie byłam! :) Ale widzę, że masz mnóstwo ciekawych nabytków książkowych, sama chciałabym kiedyś mieć pełną kolekcję Pottera, choć na razie jest to raczej odległe w czasie - wolę uzupełniać biblioteczkę książkami, których jeszcze nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, życie ;P.
      Widzę, że wbrew pozorom sporo osób jeszcze nie ma Pottera :). Trzymam kciuki za skompletowanie serii, pięknie się prezentuje na półce ^^.
      Ja z tymi nowymi książkami uważam, żeby kupować tylko te, które prawie na pewno mi się spodobają, żeby mi miejsce na regałach za szybko nie uciekło :P.

      Usuń
    2. Właśnie to jest chyba największy problem w kupowaniu nowości - zdarza się, że okazują się pomyłką, a wtedy szkoda przeznaczonych pieniędzy, bo - nie oszukujmy się - książki dość sporo kosztują, więc to wyrzucenie ich w błoto. Ale na szczęście ostatnio z własnych zakupów jestem zadowolona, udaje mi się póki co unikać rozczarowań. :D

      Usuń
  21. Mnie się te światełka mocno podobają. CZEMU TAKICH NIE MAM? ;-;
    Na prawdę pokaźny stosik, zwłaszcza bo Harry :D
    Nie licząc HP słyszałam tylko o Fangirl, choć nie miałam okazji jeszcze się za nią zabrać :)

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wyglądają naprawdę ślicznie przerzucone przez regał z książkami <3.
      Fangirl to naprawdę przyjemna lektura, bierz się ^^.

      Usuń
  22. U mnie dosyć biednie w tym miesiącu. Kupiłam sobie tylko jeden tomik mangi i ani jednej książki. Może to nawet lepiej, i tak nie przeczytałam jeszcze wielu książek z mojej biblioteczki.
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, gratulacje silnej woli, że nie kupiłaś ;D.
      Eh, wszyscy znamy ten ból nieprzeczytanych książek na półce :P.

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...