wtorek, 1 grudnia 2015

41. November wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie listopada.

Suilad!
Jeszcze tylko trzy tygodnie i święta! Jak tam walka o oceny na pierwszy semestr :P? Wy też macie takie fajne prezenty w grudniu jak sprawdziany i kartkówki xd?
Cóż, na pocieszenie dwa przeurocze bałwanki i jedziemy z podsumowaniem :).




Bidny, ale grubaśny listopadowy stosik:



1. "Harry Potter i Zakon Feniksa" J.K. Rowling (RECENZJA) - (pozostałe mi) 487 stron

+ 480 stron z "Harry'ego Pottera i Księcia Półkrwi" J.K. Rowling

Łącznie: 967 stron
Średnio: ok. 32 strony na dzień 

Tak. I to tyle, serio. Nie wiem, jakoś tak wyszło xd. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. W listopadzie i grudniu niestety cisną, bo koniec semstru, a mnie się już nic nie chce :P. No i na dodatek ostatnio mnie ciągle łapią kace. Kosogłosowo - Gale'owy, a teraz Star Warsowo - Obi Wanowy xD. Eh :P.

Trochę statystyk:

Obserwatorzy: 74 (witam serdecznie 4 nowych czytelników ^^)

Liczba postów opublikowanych w listopadzie: 4

Liczba wyświetleń: 834

Wyzwania:


46, 4/170 cm

Czyli przybyło 5, 5 cm.




PIOSENKA MIESIĄCA
Coś spokojnego na relaks :).

Mam szczerą nadzieję, że wam poszło lepiej niż mnie xD.
Aredhel

29 komentarzy:

  1. Ja byłam w listopadzie na maratonie Igrzysk przy pokazji premiery i nie załapałam aż takiej fazy jak w zeszłym roku... Ale z chęcią wrócę do tej historii, na pewo przeczytam jeszcze raz Kosogłosa. Uwielbiam tą historię tak czy siak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba jednak nie wysiedziała na takim maratonie :P

      Usuń
  2. Uuuu, to i tak dużo.
    Jak tam idę na jakość, nie na ilość. Z książkami, płytami, winylami, koncertami, z ludźmi też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie odswiezylabym sobie HP <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w święta się zmobilizujesz i faktycznie przeczytasz :D?

      Usuń
  4. Obi Wan? Mistrz Yoda najlepszy jest, to dzięki niemu filmy oglądać lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzić się muszę, jednak to Ben mężem moim został ^^

      Usuń
  5. Heja hejka.
    Ja w końcu wzięłam się za Harryego po raz trzeci. I to dzięki bookathonowi.
    Część pierwszą przeczytana, drugą w toku.
    Jeśli u mnie chodzi to e listopadzie przeczytałam cztery książki. Całkiem nieźle moim zdaniem.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to słyszeć ^^
      Ja zazwyczaj tak czytam miesięcznie, więc moim zdaniem ładny wynik :)

      Usuń
    2. Zapraszam do siebie na recenzję :) :)

      Usuń
  6. Dwie książki, ale za to jakie! :) Harry rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku...ja niestety troszeczkę się rozleniwiłam i ostatnio bardzo rzadko czytam :(

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/miesiac-czytelnika-dzien-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie liczy się ilość, ale jakość. Poza tym te części Harry'ego do najcieńszych nie należą;)
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc widzę, że to jakaś zmowa, nauczyciele w szkole oszaleli :D
    Pozdrawiam, love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To i tak więcej ode mnie :3 Ja przeczytałem tylko 512 stron w listopadzie xD Niestety mnie też strasznie cisną w szkole, a to dopiero pierwsza klasa. Masakra xD Ciągle jakieś kartkówki, sprawdziany, projekty, a niektórzy na jeden dzień zadają nam tyle pracy domowej co inni na tydzień xD
    Dobrych wyników w grudniu! ^^
    Pozdrawiam! *.*
    Otwarta księga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza klasa, człowieku, poczekaj aż będziesz w trzeciej ;-;.
      Taaa, zróbcie sobie zadanie 1 i 2. Powiedziało siedmiu nauczycieli...
      Dzięki i nawzajem :)!

      Usuń
  11. Harry najlepszy :3
    A myślałam, że tylko ja mam doś nauki! Jutro mam sprawdzian z historii i chemii... A, weź, nawet wstawać rano nie mam przez to ochoty -,-

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym najchętniej się zakopała pod kołdrę i nie wychylała nosa ;-;

      Usuń
  12. Jeżeli chodzi o kino, to byłam razem z klasą na "Makbecie" i ten film bardzo przypadł mi do gustu.
    A co do nowych książek, to ostatnio dodałam o tym wpis na bloga. Mój stosik też jest trochę biedny ale co tam ;_;
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to muszę najpierw nadrobić książkowego Makbeta ;).
      Zaraz lecę czytać, bo uwielbiam bookhaule :).

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...