niedziela, 1 listopada 2015

37.October wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie października.

Suilad!
I kolejny miesiąc minął, jeszcze tylko 7. Październik nie był najgorszy, choć dość pracowity. Listopad zapowiada się równie ciężki, ale jakoś damy radę, prawda :)?


A zatem stosik październikowy:


1. "Harry Potter i Czara Ognia" J.K. Rowling (RECENZJA) - (pozostałe mi) 603 strony
2. "Zemsta" Aleksander Fredro - (lektura, audiobook) 133 strony
3. "Szatan z siódmej klasy" Kornel Makuszyński (RECENZJA) - (na konkurs) 270 stron
4. "Błękitny karbuknuł", "Nakrapiana przepaska" Artur Conan Doyle - (opowiadania na konkurs) 6 stron, 9 stron

+ 462 strony z "Harry'ego Pottera i Zakonu Feniksa" J.K. Rowling

Łącznie: 1483 strony
Średnio: ok. 48 stron na dzień

W tym miesiącu niewiele sobie poczytałam, bo miałam dużo lektur szkolnych i konkursowych. Meh.

Trochę statystyk:

Obserwatorzy: 70 (witam serdecznie 2 nowych czytelników ^^)

Liczba postów opublikowanych w październiku: 4

Liczba wyświetleń w październiku: 1 361

Wyzwania:



40, 9/170 cm
Czyli przybyło 5, 3 cm.






PIOSENKA MIESIĄCA
Dzisiaj zostawiam was z bardzo klimatycznym utworem, który jakiś czas temu podpatrzyłam u A. z Chaosu myśli :)
LINK DO YT

A jak wam minął październik?Jakieś ciekawe zdobycze :D?
Aredhel

41 komentarzy:

  1. Październik? 9 pozycji. I to dosyć grubych, więc się chwali. No wiadomo - moja poprzeczka ocen to co najmniej 4+, więc i tak się porwałam z motyką na słońce, jak codziennie jakaś ocena wpada :D
    U Ciebie też dobrze, bo gdzie Harry, tam dobrze :P U mnie akurat było tak, że jednego dnia 3 miesiące bloga, setka obserwacji i 6000 wyświetleń, więc dobrze... zresztą i tak kocham wszystkich moich czytelników bez względu na te cyfry :** Tobie zresztą też dziekuję za to, że czasem wejdziesz ^^
    Cóż, życzę czytelniczego listopada ^^
    U mnie recenzja "Oddychając z trudem"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, znam te walki z ocenami :P.
      Wow, 9 książków to bardzo dużo książków *-*! Gratulacje :D.
      Wiadomo, cyfry to tylko cyfry ;).
      Z przyjemnością do ciebie wpadam ^^.

      Usuń
  2. U mnie październik wypada dość marnie. Wprawdzie przeczytałam dość dużo (a przynajmniej na mnie), ale były to w większości książki do szkoły:(
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie październik to porażka jeśli chodzi o czytanie książek. Jest tyle pracy, że przychodząc ze szkoły nie mam ochoty już na nic oprócz ciepłego łóżka i snu :*

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/11/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jeśli jest Harry to był to dobrze spędzony czas :D Ja osobiście jakoś zrezygnowałam z czytania lektur... ale chyba muszę to zmienić, ponieważ matura już za moment ;) Bardzo ładne statystyki! :D Oby w listopadzie było więcej czasu na czytanie! :D

    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :D?
      Jakoś ci się nie dziwię :P.
      Oby, oby!

      Usuń
    2. Właśnie nominowałam Cię do LBA ^^ http://niczymszeherezada.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-3.html

      Usuń
  5. Na październik to mam okropnego Kaca przez właśnie przeczytaną książkę :(
    Podziwiam Cię, że w roku szkolnym przeczytałaś Harry`ego :O Ja bym nie dała rady!

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak kac książkowy :P.
      Sama się sobie dziwię o.O. Chociaż w tym tygodniu to już widzę jak marnie to wychodzi xd.

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku! :) I oczywiście ubóstwiam wrzucony przez Ciebie utwór. <3
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem całkiem zadowolona z mojego wyniku i zazdroszczę czytania HP bo minęło już mnóstwo czasu odkąd po raz ostatni czytałam tę serię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak fajnie jest powrócić do Harry'ego :)

      Usuń
  8. Ładny wynik. :) Ja przeczytałam 6 książek, ale mogłabym więcej przeczytać, gdyby nie brak ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :).
      6 też świetny wynik ;). Nie ma co się zmuszać ;).

      Usuń
  9. Lektury szkolne i konkursowe... istny koszmar! W październiku to praktycznie tylko one czytałam. Ten miesiąc też zaczynam od lektury mianowicie od drugiego tomu Krzyżaków. Ech, co tu dużo mówić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszczę Krzyżaków xd. A potem się dziwią, że młodzież nie czyta -.-'

      Usuń
  10. Zeszły miesiąc - dalsze zagłębianie się w serię "Szeptem" *.* Po prostu kocham i, jeśli się nie mylę, to w październiku kupiłam Delirium, chociaż istnieje cień szansy, że jednak był to wrzesień, a ja mam przedwczesną sklerozę c: /K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników! :) "Zemstę" przeczytałam, ale nigdy mi się nie podobała - za to dobrze wspominam "Szatana z siódmej klasy".

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przeczytałam tylko dwie książki więc dość słabo ale w tym miesiącu chce powiększyć swój rekord :) Za Harry'ego również muszę się znowu zabrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapraszam do siebie na recenzje ;)

      Usuń
    2. Ważne, że w ogóle coś czytasz ;D
      Koniecznie ^^.
      Pędzę czytać :)

      Usuń
    3. i wpadnij na Tag :) powinien ci się spodobać

      Usuń
  13. Z tych książek czytałam tylko HP :) Powodzenia w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam "Zemstę" i "Szatana z siódmej klasy"! U mnie w poprzednim miesiącu trochę cienko z czytaniem. Trzeba to będzie nadrobić :3
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, z Zemstą mogłabym dyskutować :P.
      Życzę powodzenia ^^

      Usuń
  15. Nie musisz mi nic mówić o lekturach. Właśnie dowiedziałam się w środę, że będe musiała co tydzień czytać lekturę pozytywistyczną... z czego kazda ma powyżej 250 stron. Jak myślisz, ile czasu zostanie mi na "przyjemne czytanie"? Smutek ;(
    I uważam, że całkiem neizły wynik czytelniczy osiągnęłaś, mimo wszystko!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wut. Współczuję ;-;. Co oni sobie ubzdurali xd?
      Dziękuję ^^ <3

      Usuń
  16. Jeju, uwielbiam Pottera.. książki przywołujące dzieciństwo..

    Pozdrawiam, Martyna.
    myfantasticbooksworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciństwo to raczej Tolkien, ale zawsze miło jest powrócić do Harry'ego :)

      Usuń
  17. O, "Szatan z siódmej klasy", nie sądziłam, że go wkrótce zobaczę w blogosferze. ;) Kiedyś znalazłam stary, a przez to bardziej tajemniczy, podniszczony egzemplarz tej książki u ciotki, zaraz go zabrałam i przeczytałam. Minęło już trochę czasu, ale pamiętam, że ta historia mnie rozbawiła. ;)
    A twoje Pottery są bardzo czyste, ładne, moje już zaczytane niemal na śmierć. ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ^^.
      Takie stare książki mają swój urok :3.
      Czyste i ładne, bo świeżo kupione :P. Niestety w domu posiadałam tylko 1 i 3 część, więc musiałam się zaopatrzyć ;).

      Usuń
  18. U mnie październik minął koszmarnie . Przeczytałam mało książek, ale tak się cieszę , że chociaż coś przeczytałam . Zachęcam też na mojego bloga, który powstał niedawno http://wniebieksiazek.blogspot.com/.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w listopadzie :D
    Pozdrawiam, Julka
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. W październiku i tak przeczytałaś całkiem sporo :D Ja nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie i cudem udało mi się skończyć "Quo vadis"...
    Lubię "Harry'ego Pottera" i w tym roku trochę go sobie odświeżyłam, choć i tak na razie utknęłam przy "Księciu Półkrwi"... Taaak, brakuje czasu...
    Książkoprzenikaczka
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...