piątek, 2 października 2015

33.September wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie września.

Suilad!
Pierwszy miesiąc szkoły za nami, jeszcze tylko dziewięć... xd
Mnie niestety wrzesień nie rozpieszczał, więc stos dość skromny, jak to u mnie bywa.



Oto stosik z września:

Legolas pozdrawia ponownie :3
Balladyna tak bardzo do góry nogami xD
1. "Harry Potter i Komnata Tajemnic" J.K. Rowling (RECENZJA) - (pozostałe mi) 262 strony
2. "Balladyna" Juliusz Słowacki - 225 stron (lektura)
3. "Harry Potter i Więzień Azkabanu" J.K.Rowling (RECENZJA) - 450 stron
4. "Skradziony list" Edgar Alan Poe - 21 stron (opowiadanie na konkurs)

+ 156 stron z "Harry'ego Pottera i Czary Ognia" J.K.Rowling

Łącznie: 1114 stron
Średnio: ok. 37 stron na dzień

Harryyyy <3.
Cóż, nauka nie sprzyja zdrowemu czytelnictwu ;-;.

A teraz trochę statystyk:

Obserwatorzy: 68 (witam 16 nowych czytelników :D!)

Liczba opublikowanych postów we wrześniu: 5

Liczba wyświetleń we wrześniu: 984

Wyzwania: 



35, 6 cm/170 cm
Czyli przybyło 9, 9 cm.




PIOSENKA MIESIĄCA

Tekst nie grzeszy, ale przyznacie że piosenka wpada w ucho <3.
LINK DO YT

A jak wam poszło we wrześniu :)?
Życzę zaczytanego weekendu ;). Ja swój spędzę z alkanami oraz oświeceniem :P.
Aredhel

48 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu zaszalalam z ksiazkami :)
    Z przyjemnością odswiezylanym Harry'ego Ale to chyba musi poczekać do świąt :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :D. Tyyyle książków ^^
      Gdyby tylko móc czytać co się chce, kiedy się chce xd

      Usuń
  2. Ja w tym miesiącu przeczytałam tylko dwie książki, a trzecią napoczęłam więc nie ma się czym chwalić. I ogólnie w najbliższym czasie nie będę miała kiedy czytać ... studia to totalna masakra.
    Też mam ochotę przeczytać Harry'ego ale nie ma na razie czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka niestety zabiera lwią część życia ;-;

      Usuń
    2. Cześć :)
      Zapraszam do siebie na Tag , do którego również cię nominowałam :)

      Usuń
  3. 3 książki. Niezły wynik. Wiadomo, szkoła ogranicza... Ja przeczytałam 4 książki i 2 rozpoczęłam. Mam małe pytanie, czy Balladynę nie napisał czasem Słowacki, a nie Kochanowski? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, racja, racja, już poprawiłam xD

      Usuń
  4. U mnie cieeenko. Tylko 2 książki :< Trochę to smutne, bo zazwyczaj czytam po 4/5 a w tym miesiącu. Cienko! :( Tobie gratuluje takiego wyniku :)
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby czytanie sprawiało przyjemność :).
      Gdyby tylko mieć więcej czasu :/

      Usuń
  5. Na pewno w październiku będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to jest kiedy zaczynają się obowiązki... Sama we wrześniu przeczytałam co prawda osiem książek, ale już wiem, że z październikiem będzie ciężej, bo studia tak bardzo. <3
    Pozdrawiam
    A. :)

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osiem to fantastyczny wynik :D
      No tak, studenci też już wracają do roboty ;). Życzę powodzenia :).

      Usuń
  7. Och, gdy tylko widzę Hary'ego to serce rośnie, książka mojego życia. Naprawdę! Moje dzieciństwo/ młodzieńcze lata :D... nie mam pojęcia jak wyglądałyby bez niego.
    Zrecenzowałabyś dla mnie (może inni chętni też się znajda :D) Poego? Jak oceniasz?
    Wiem, że sporo ludzi Taylor nie lubi, ale, mimo ze uważam za przezabawne jej wyzywanie się na byłych chłopakach w piosenkach... no lubię ją, cóż poradzę.
    W oczekiwaniu na "Skradziony list" -mam nadzieję, że dasz się przekonać - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam spędziłam dzieciństwo/młodzieńcze lata z władcami <3. Ale kto by tam nie kochał Harry'ego ;)?
      Taylor mimo wszystko fajna jest ;D.
      Co do Poego to sama nie wiem. W sumie chyba nie miałabym co powiedzieć o tym opowiadaniu. Tyle tylko, że trochę mi przypominało styl Doyle'a. Cóż, jakby ci naprawdę zależało to pomyślę nad tym - dla czytelników wszystko ^^.

      Usuń
  8. Ja przeczytałam aż 5 książek w tym miesiącu O.o .
    A tak z innej beczki założyłam nowego bloga. Wejdziesz? Tu link http://fantastykryminalyiinne.blogspot.com/?m=1 A tak wogóle masz wspaniałego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :D!
      Dziękuję ^^. Zajrzę na pewno :)

      Usuń
  9. Ja przeczytałam w tym miesiącu 5 książek i sama nie wiem jak to pogodziłam z ogromem nauki!
    Gratuluję twoje wyniku kochana i mam nadzieję, że ja też dzielnie się zmierzę z Balladyną :(


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/10/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również gratuluję wyniku :D!
      Powodzenia z Balladyną! Generalnie to tam wszyscy zabijają wszystkich. Także... miłego czytania :P.

      Usuń
  10. Czy ja widzę poduszkę z Legolasem?! :D A Harry'ego propsuję ;) Co do TS, słucham zdecydowanie odmiennego gatunku muzyki :)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :D. Ostrzegam, że nie oddam :3
      Co kto lubi ^^

      Usuń
  11. Wrzesień nikogo nie rozpieszcza, najgorsze jest odnalezienie się w nowym rytmie dnia i ciągłym biegu. Ja przeczytałam 6 książek, nie jest źle, ale mogło być lepiej.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, to i tak bardzo dobry wynik :)

      Usuń
  12. Hej, Ty masz metr siedemdziesiąt?! :OO No to pjona, tyle samo co ja! ^^ Tylko się zastanawiam, jak Ci się chce brać udział w tym wyzwaniu, bo ja ze względu na wzrost zrezygnowałam. W ogóle, to jest niesprawiedliwe. XD Jak ktoś ma 1,50m to fajnie, ale kurczę, takie 1,90m to już ten teges,no. XD
    Dobra, a co do czytania - ja się nawet nie przyznaję, bo aż wstyd. D: Mam nadzieję, że uda mi się wszystko nadrobić w październiku, chociaż znając życie będzie jeszcze gorzej. ;-; Z drugiej strony, może udzieli nam się jesienny klimat (kocyk, herbatka, kakałko) i jakoś to pójdzie, hm? :3
    Miłego wieczoru! <3
    W krainie książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano xD. Ale może się uda :P.
      Tsa, kocyk, herbatka i podręcznik ;-;. Ale może coś się uda czytnąć ;).

      Usuń
  13. Uwielbiam "Balladynę" i opowiadania Edgara Allana Poego! Z mojego punktu widzenia miałaś dobry miesiąc jeżeli chodzi o książki XD
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Poe mam zamiar się kiedyś bliżej zapoznać ;).
      Heh, nie jest najgorzej xD.

      Usuń
  14. Ja we wrześniu przeczytałem tylko jedną książkę... :/ Zacząłem jeszcze 'Mroczne umysły', ale nie wciągnęło mnie do tego stopnia, aby skończyć jeszcze przed październikiem.
    Balladyna ^^ Muszę książkę przeczytać, bo wydaje się ciekawa. :) Ja za lekturę teraz mam 'Krzyżaków', ale nie czytam tego, bo po prostu tego nie da się czytać... xD
    Wynik całkiem niezły. W porównaniu z moim jest bardzo dobry, bo przeczytałem około 500 stron. Tak, wszystko przez szkołę... Może w październiku będzie lepiej, bo nowe książki... :D
    Gratuluję obserwatorów! ^^
    Buziaki! :*
    Otwarta księga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ty też cierpisz na chorobę zwaną brakiem czasu i nauką xd?
      Mnie tam Balladyna nie przypadła do gustu, ale na pewno lepsza (bo krótsza xD) od Krzyżaków xD.
      Dziękuję ^^

      Usuń
  15. I tak było dobrze :3
    U mnie gorzej, nie narzekaj ;DDD
    Harry ♥ [bosh, co te fanfiki robiom z ludźmi. teraz kojarz mi się tylko Hazzik z 1D ♥♥♥].
    A co do piosenki miesiąca to albo "Infinity" [sejdż haker, usunęli już nagrania, ale zdażyłam nagrać haha ♥ nowa piosenka 1D hyhhhhhh] albo Fly Away 5SOS albo What do you mean albo 21 guns bo sie uzależniłam od Green Day'a albo.... no to ten ;P XD
    odpisuj mi no! czuje sie samotna :(
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ;P
      Przedawkowałaś fanfiki <3.
      Widzę, że na nielegalu XD.
      Pędzę odpisywać :3

      Usuń
  16. Nie czytałam tylko "Skradzionego listu". "Balladynę" czytałam w gimnazjum i jakoś nie przypadła mi do gustu. Nie była zła, ale nie porwała mnie.

    http://asgardianbookholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balladynę można przeboleć, bywają gorsze lektury xd

      Usuń
  17. Może to dziwne, ale nie czytałam jeszcze "Harry'ego Pottera"

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom sporo jeszcze osób nie czytało. Cóż, ale od czegoś są filmy xD.

      Usuń
  18. U mnie we wrześniu ciut lepiej, ale też szału nie było. Ah, ta szkoła... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  19. Harry <3 Harry < 3 Harry <3
    Z nim nawet wrzesień jest udany :))
    ehhh ta szkoła.... przez nią nie mamy czasu na książki :( Byle do wolnego :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nie miałam we wrześniu dużo czasu na czytanie i tak będzie przez cały rok szkolny, bo w tym czasie czytam zazwyczaj w weekendy. Harry jest genialny, a każda kolejna część jeszcze lepsza <3 Powodzenia w październiku ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj nadrabiam czytelniczo w weekendy :).
      Oj wiem <3.
      Dziękuję ^^

      Usuń
  21. I jak "Balladyna"? To jeden z moich ulubionych utworów Słowackiego. :) Jeszcze "Lilla Weneda" bardzo mi się podobała. Ale masz ładne wydania Harry'ego - moje są zupełnie zniszczone, znajomi, którym pożyczałam pierwsze tomy, zaczytali je na śmierć. Aż chwilami rozważam ponowny zakup pierwszego tomu, tego najbardziej zaczytanego. ;) Teraz już w księgarniach jest też wersja z ilustracjami, co o niej myślisz? Zamierzasz kupić? Mnie najpierw nie przekonywały ilustracje pokazane przez wydawnictwo, ale potem zobaczyłam zdjęcia blogerek i wygląda to o wiele lepiej, może więc poproszę Mikołaja o taki prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, szału nie było. Chociaż pewnie Zemsta teraz będzie gorsza w odbiorze xd.
      Ładne mam, bo większość nowo kupiona ;). Niestety posiadałam tylko 1 i 3 tom.
      Ilustrowana wersja jest cudna! Ale kupować nie będę, przynajmniej nie teraz, bo jednak mam inne, ważniejsze wydatki ;). No i chyba warto poczekać aż trochę stanieje :P.

      Usuń
    2. No pewnie, poczekamy, aż cena nie będzie tak zaporowa. ;) Może właśnie w okresie bożonarodzeniowym albo za rok, kiedy podobno wyjdzie drugi tom.

      Usuń
  22. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  23. Harry ♥ Mam całą kolekcję Harry'ego w domu. Ja chcę weekend! Wtedy będzie więcej czasu na czytanie!
    Lubię tego bloga i od jakiegoś czasu go przeglądam.
    Pozdrawiam!

    niesmiertelnebiblioteki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...