sobota, 19 września 2015

31.My Little Pony Book TAG.

Suilad!
Szkoła ;-;.
Ten ból porannego wstawania ;-;.
Cóż, na rozchmurzenie mam dla was MLP Book TAG :D! Cieszę się, że mogę go zrobić, bo, jak wiecie albo i nie, jestem pegasister, czyli pastelowe taborety oglądam nałogowo ^^.
Za nominację bardzo dziękuję Oli z W krainie pełnej książek :D!
A autorką tego tagu jest nasza kochana Isabel :).


(Pozdrawiam dziewczyny :D!)


Applejack - Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.
"Igrzyska śmierci". W końcu tak to się wszystko zaczęło! Kotna zgłasza się na trybutkę, żeby ratować Prim. Wszyscy wiemy jak te siostry się kochają :).

Pinkie Pie - Najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w całej swojej "czytelniczej karierze"?
Potter? Serio, na razie odświeżyłam sobie dwie części (szkoda, że muszę czytać lektury i się uczyć, zamiast brać się za "Więźnia Azkabanu" ;-;) i każda wywoływała u mnie głośny chichot - rzecz dość nietypową :P.
No, oczywiście niemal każda książka Pratchetta też tu pasuje ;).


Rarity - Książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów.
Wydaje mi się, że Sonea z "Gildii Magów" miała takie kółeczko wzajemnej adoracji :P. Ale głowy uciąć nie dam, bo daaawno czytałam ;).



Fluttershy - Wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.

Tutaj nie mam problemu z przypasowaniem książki - "Miasto Śniących Książek" Waltera Moersa ♥. Natrafiłam na nią kiedyś w bibliotece (to była chyba 5 albo 6 klasa podstawówki - wieeeki temu :P) i nie mogłam się oderwać! Książka o książkach, duh? Niestety chyba niewiele osób ją zna i jest dość ciężko dostępna. Chętnie bym ją sobie przeczytała ponownie, tylko najpierw muszę ogarnąć, gdzie ją kupić xd.
No a wydanie jest prze - cu - do - wne! Nie tylko okładka, ale też wnętrze z ilustracjami autora! Cudo!
Lecieć mi zaraz do biblioteki/księgarni i czytać!




Twilight Sparkle - Książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.
Szczerze? Nie mam pojęcia. Chyba nie ma kogoś takiego.
Może mogłabym się wybrać na kawę z Hermioną albo Annabeth, ale czy by była z tego przyjaźń? Sama nie wiem :P.
W sumie to jeszcze mogłaby to być Natalie Armstrong z "Egzaminu dojrzałości" Lois Lowry.



Spike - Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Myślałam, myślałam i wymyśliłam.
Przecież cholernie nieszczęśliwie się zakochała Morgiana w Lancelocie! (Stwierdzam na podstawie "Mgieł Avalonu" ;) Lancelot i Gwenifer (Ginewra) to jednak warci siebie idioci -.-.

Rainbow Dash - Książka, do której masz największy sentyment.
Czy ktoś się zdziwi, jak tu wrzucę władców? Nie? Tak myślałam :P.
Całe moje dzieciństwo oglądałam i czytałam "Władcę Pierścieni" i wciąż darzę Śródziemie ogromną miłością :).

Mam nadzieję, że pucyki wam trochę rozweseliły dzień :).
A ja tymczasem wracam do nauki...
Aredhel

47 komentarzy:

  1. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie pamiętam o czym było "My little pony". Całkiem fajne odpowiedzi. ;) Też znam ten ból porannego wstawania... :'(
    Pozdrawiam!
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to xD? No to spieszę z odpowiedzią: MLP opowiada o 6 przyjaciółkach i ich przygodach w wiosce Ponyville :).

      Usuń
  2. Fajny tag :) może też go u siebie zrobię.
    Więzi rodzinne? Od razu pomyślałam o Harrym Potterze :)
    Powodzenia w szkole ;) ja jeszcze wakacje, a potem do szkoły tylko w weekendy. Ekstra
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuj się nominowana :D.
      Prawda, ale Harry'ego to by można wszędzie dać, więc nie chciałam się powtarzać :P.
      Ehh, zazdroszczę wolnego!

      Usuń
  3. Kurczę, słodkie te małe kudłacze, od razu się uśmiecham jak je widzę. :D
    Tag całkiem ciekawy, widzę go któryś raz, ale z tego co kojarzę, to nie udzieliłaś podobnych odpowiedzi do innych osób. I widzę wspomnienie o Pratchett'cie, za którego Cię kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^
      Miło wiedzieć ^^.
      Nie no, jak bym mogła nie wspomnieć o praczu :D?

      Usuń
  4. Tagi książkowe bardzo lubię, a ten jest akurat wyjątkowo słodki... Wszystko rzecz jasna za sprawą tych kucyków. :D
    Pozdrawiam
    A.


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już narażasz się na mój fangirl, bo śmiesz wspominać o książce pani Collins... Niedobry Aredheł, niedobry! Rzeczywiście więzi pomiędzy Katniss a Prim były ważne aż do końca... dosłownie i w przenośni.
    Taaaak, HP to rzeczywiście bardzo zabawna książka, a w dodatku z morałem... same plusy... Jaka lektura, jeśli mogę wiedzieć? :)
    Dobra ta "Gildia magów"? Bo widziałam w bibliotece i nie wiem, czy brać, czy odpuścić... bo tak się pochwalę, że moja biblioteka zakupiła całą serię "Szeptem" :3
    Dobra, dobra, już lecę patrzeć te śniące książki w bibliotece, pa, pa!!!
    Pozdrówki! U mnie recenzja Zagubionego herosa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam narażasz, pofangirlujmy razem <3. KOSOGŁOS JUŻ NIEDŁUGO, JARAM SIĘ JAK KARTAGINA <3.
      Ah, Prim...
      Lektura "Balladyna". W skrócie? Wszyscy zabijają wszystkich. Nice. xd
      Bierz, bierz, tylko się nie zniechęcaj, bo w pierwszym tom jest się trochę ciężko wkręcić, ale ogólnie seria naprawdę fajna :).
      U mnie też jest całe Szeptem, nic tylko czytać :D.
      Koniecznie ^^!
      Już lecę czytać :).

      Usuń
  6. Ten tag zawsze podbija moje serce urokliwością :D
    Też nie mam postaci, którą mogłabym się zaprzyjaźnić, jakoś nie wiem, nie mogę takiej znaleźć, Morgana? Hm, myślę, że to pasowałaby, ale to w sumie zależy od wersji arturiańskiego mitu :D Władca <3 Och! Tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tobie jedynej ;)
      W sumie z Morganą to chyba bym się dogadała, ale raczej z jej starszą "wersją" :).
      Władcyyyyy <3

      Usuń
  7. Hermiona zawsze była moim wzorem do naśladowania. Zawsze chciałam być tak inteligentna i odważna jak ta postać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więzy rodzinne - zdecydowanie Harry Potter :) Przynajmniej mi tak się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób ma takie skojarzenia ;)

      Usuń
  9. Ten TAG jest tak uroczy, że uśmiech sam ciśnie się na usta! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/09/be-room-cliff-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny Tag! Kto nie kocha kucyków Pony? :D

    Pozdrawiam gorąco :*

    http://trioreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno by się znalazły jakieś hejty :P.
      A pucyki są przecież takie pozytywne :D!

      Usuń
  11. Bardzo fajny Tag! :-) Podoba mi się ;-)
    Nowa recenzja --> http://zkrecenzuje.blogspot.com/2015/09/tego-lata-staam-sie-piekna-jenny-han.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy TAG :D
    Zapraszam na mojego bloga ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, ja sama zabieram się właśnie za ten tag, bo chociaż nigdy nie oglądałam przygód kucyków, to moja kuzynka jest w nich zakochana i kazała mi nauczyć się wszystkich imion na pamięć, wiec jeszcze coś ogarniam ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D
      Polecam sobie obejrzeć choćby jeden odcinek na spróbę ;)
      A na tag u ciebie czekam :D

      Usuń
  14. Fajny tag :) W pierwszej kategorii też od razu pomyślałam o "Igrzyskach". TU SPOILER Z "KOSOGŁOSA" Szczerze powiedziawszy po zakończeniu tej serii myślałam, że ironią jest nie co to, że Katniss zgłosiła się by ratować życie siostrze, a na końcu wyszło jak wyszło.

    Pozdrawiam, Lekturia
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu wszystkich, którzy Kosogłosa nie czytali dziękuję za oznaczenie spoilera ;). Wciąż wiele osób tego nie robi :P.
      Meh, zgadzam się ;-;...

      Usuń
    2. Rozumiem Cię. Ja nienawidzę spoilerów, a niestety mam pecha i ciągle na nie natrafiam :( I teraz np. ociągam się żeby przeczytać "Szukając Alaski", bo wiem co się stanie z główną bohaterką :( Wiedziałam też np. kto będzie nowym czarnym charakterem w "Mieście Szkła". To naprawdę odbiera przyjemność czytania ;_; Ostatnio zaczynając "Mechaniczną księżniczkę" zaspoilerowano mi jak potoczą się losy z jednego z głównych bohaterów, mojego kochanego Jema ;_;

      Usuń
  15. Taki słodki TAG *-*
    Och, muszę w końcu dopaść te "Mgły Avalonu"... ALE NIGDZIE NIE MOGĘ ZNALEŹĆ!!! Jakie to irytujące gdy książki, na którą polujesz nigdzie nie ma!
    A "Miasto Śniących Książek" całkiem fajnie brzmi. Tego tytułu chyba nie zabraknie na mojej "małej" liście must-read ^_^

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem :D.
      Mgły polecam serdecznie! I znam ten bul ;-;.
      Oj, Miasto czytaj KONIECZNIE :D.

      Usuń
  16. Ehh, szkoła to istne zło. Uwielbiam ten tag - jest taki słodki i uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam nigdy tej bajki, ale w dzieciństwie często bawiłam się kucykami Pony, a właściwie je niszczyłam, obcinając im grzywy do łysa, ale to szczegół XD Ten TAG bardzo mi się podoba, jest bardzo uroczy!
    Niestety nie czytałam żadnej książki, którą wymieniłaś w tej zabawie, ale już wkrótce zaczynam "Igrzyska śmierci". :)

    Recenzandia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie drastyczne sceny XD.
      Już się nie mogę doczekać twojej recenzji :D! IŚ kochaaaam *-*

      Usuń
  18. Nie wiedziałam, że te kucyki są takie miłe :) myślisz, że mogłabym zacząć oglądać tą bajkę nie narażając się na śmieszności? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj, oglądaj, wbrew pozorom to wcale nie jest taka bajeczka dla dzieci ;). Jeśli się zdecydujesz to daj znać jak wrażenia :D.

      Usuń
  19. "Igrzyska Śmierci" uwielbiam! Tribute 4ever <3 To własnie do IŚ mam największy sentyment, ponieważ dzięki trylogii Pani Collins (,którą wolę od Rowling) zaczęła się moja przygoda z książkami :P

    Obserwuję i zapraszam do mnie!
    http://moje-buki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <333
      Z tego co wiem, to naprawdę sporo osób zaczęło swoją czytelniczą przygodę z IŚ :)

      Usuń
  20. Ahh, jaki uroczy tag♥ Bardzo fajne odpowiedzi! :D
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli polecasz "Miasto Śniących Książek"? ^~^ Widziałam tą książkę kiedyś gdzieś w księgarni internetowej i ogromnie spodobał mi się pomysł, ale bałam się, że będzie taka monotonna. Dzięki Tobie jestem już całkiem pewna, że ją przeczytam. Dziękuję! <3
    W krainie książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MŚK jest CUDOWNE :D! Czytaj koniecznie, i wróć dać znać jak wrażenia :D.
      You're welcome ^^

      Usuń
    2. Hej, to jeszcze ja! :D Mam pytanie, bo wystukałam na lubimyczytać, że "Miasto Śniących Książek" to jest tom 4 jakiejś serii. .-. Czy to prawda?! D: Czytałaś od pierwszego tomu, czy zaczęłaś od MŚK i według Ciebie to osobna historia? Bo teraz nie wiem co zrobić, a szczerze - najbardziej interesuje mnie właśnie ta część.

      Usuń
    3. Prawda, prawda, jest bodajże 6 tomów, aczkolwiek Hildegunsta dotyczy tylko MŚK, a potem "Labirynt ŚK", czyli bezpośrednia kontynuacja, choć słyszałam, że raczej słaba. Także śmiało czytaj, bo z tego co się orientuję to resztę łączy tylko sam świat (tutaj Camonia), a bohaterowie są inni :).
      (ale bełkot, mam nadzieję, że zrozumiałaś xD)

      Usuń
    4. Ach, to mi ulżyło. :D Już się bałam, a tak to zamawiam bez wyrzutów. ^^ Dziękuję! <3

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...