poniedziałek, 31 sierpnia 2015

27.August wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie sierpnia. EDIT

Suilad!
Wakacje niestety już się prawie skończyły. Nie wiem jak wy, ale ja jutro maszeruję do szkoły na rozpoczęcie ;-;. Chlip, tak wcześnie wstawać, chlip chlip ;-;.
No dobra, nie dołujmy się.
Dzisiaj moje czytelnicze podsumowanie sierpnia :).



A więc tak przedstawia się stosik:


  1. "Gra o tron" George R.R. Martin (RECENZJA) - 838 stron
  2. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J.K. Rowling - 319 stron
  3. "Studium w szkarłacie" Artur Conan Doyle (już oddałam do biblioteki) (RECENZJA) - 191 stron
+ 94 strony "Harry'ego Pottera i Komnaty Tajemnic" J.K.Rowling

Łącznie: 1442 strony
Średnio: ok. 46 stron na dzień

Osobiście jestem z siebie bardzo zadowolona, że w końcu przeczytałam Martina :).
Stron wyszło ponad tysiąc, czyli tak jak zazwyczaj u mnie bywa. Cóż, liczy się jakość, a nie ilość, prawda ;)? A jakość w tym miesiącu była przewyborna *-*.
I teraz pytanie do was - pisać recenzje Harry'ego? Bo jak już się pewnie zdążyliście domyślić zabrałam się ponownie za czytanie serii i w sumie nie wiem czy recenzować, czy nie...  No bo przecież nie chcę publikować tu czegoś, co was na śmierć zanudzi.
Możecie mi napisać w komentarzu co o tym sądzicie, albo zagłosować w ankiecie na pasku bocznym :).

A teraz trochę statystyk:

Obserwatorzy: 52 (Już przekroczyliśmy pięćdziesiątkę :D! Bardzo wam dziękuję, że jesteście, czytacie i komentujecie moje wypociny ^^. Dobrze wiecie, że każdy komentarz cieszy i motywuje do pracy :)

Liczba opublikowanych postów w tym miesiącu: 8

Liczba wyświetleń: 4172

Najlpopularniejszy post: recenzja "Gry o tron" (KLIK) (liczba komentarzy jak dla mnie niesamowita :D)

Wyzwania:

Obecnie 25, 7 cm/170 cm
Mam nadzieję, że zdążę xD.







W tym miesiącu dodałam też LinkWithin (You might also like) na bloga :).

A teraz już uciekam trochę pobuszować w internetach i pędzę oglądać The Day of the Doctor *-*. Mordko Davida, nadchodzę :D! xD
A jak wam poszło w sierpniu :)?
Aredhel


No żesz, widzicie, w tym pośpiechu i naćpaniem Doktorem kompletnie zapomniałam o piosence miesiąca. I w sumie to nie tyle piosenka, co soundtrack z Harry'ego. Tak, mam poważnego kaca. :)
Wrzucam moje trzy ulubione utwory :D Enjoy ^^



26 komentarzy:

  1. Ojej, nowy post na poprawienie humoru, nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę :3
    Ja tam się cieszę, że idę do szkoły, wiesz, spotkania z przyjaciółmi, przezabawne (czasem) teksty nauczycieli, a że trzeba się uczyć to dla mnie normalka. Na którą masz rozpoczęcie, bo ja na dziewiątą?
    Ja przeczytałam piętnaście pozycji, taaa, przesadziłam :D Nie wymienię ich wszystkich, ale ilość jakoś tak z jakością nie ma nic wspólnego, jeśli chodzi o mnie... niektóre gnioty, a niektóre ("Papierowe miasta" <3) wspaniałe.
    A teraz siem pochwalmy: 76 obserwatorów (w 2 miesiące, dziękuję wszystkim <3 i Tobie też :D) i 3577 wyświetlonek. <3 Nie spodziewałam się, w ogóle <3
    Dobra, to do następnego, dodaj recenzję Harry'ego, pospamuję Ci trochę, bo kocham tę serię ^*^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak JA się cieszę czytając takie słowa ^^
      No niby tak, ale trzeba się znowu uczyć ;-;. Też mam na 9.00 :).
      Wooow! Gratuluję takiego mega wyniku :D!
      Statystyki u ciebie też widzę szaleją ^^
      No zobaczymy :)

      Usuń
  2. Myślę, że o Potterze możesz spokojnie pisać, kto broni? ;p A jak kogoś to znudzi, to po prostu przeczeka.
    Gratuluję obserwatorów!
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam czytać "Grę o tron", ale jakoś mi nie szło. Lubię taką typową fantastykę, jednak trochę się nudziłam i zmęczyłam jedynie 150 stron w ciągu całego miesiąca :c Poza tym przeczytałam inne tytuły, ale szkoda mi tego Martina, bo naprawdę chciałam wreszcie poznać fenomen "Gry o tron".
    Moje podsumowanie: http://w-krolestwie-slow.blogspot.com/2015/08/sierpien-2015-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale przecież nie ma sensu czytać na siłę ;). Może jeszcze kiedyś wrócisz do Martina :).
      Z chęcią poczytam ^^

      Usuń
  4. No, jak Gra o tron to wiadomo, że fajny miesiąc ;) Ja taki miałam rok temu, właśnie jakoś na wakacje podczytywałam Martina :3 Ciekawe, czy do końća roku wyrobię się z wszystkimi tomami któe do tej pory wyszły - a zostały cztery książki :)
    Co do recenzji Harry'ego - ja go czytałam, nie raz i nawet etraz podczytuję sobie Zakon feniksa, ale nie będę pisałą recenzji, bo wiadomo, że to świetna seria i w zasadzie wszystko co było do powiedzenia o Harrym już powiedziane zostało.
    Powodzenia życzę we wrześniu, ja mam wrzesień prawie wolny poza jedną poprawką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D
      Też nie mam pojęcia jak podołam tym wszystkim grubasom :P.
      Właśnie dlatego się waham :/.
      Zazdroszczę :)

      Usuń
  5. Gratuluję obserwatorów! ^^
    Oczywiście pisz recenzję Harry'ego! ♡
    Ja w sierpniu przeczytałem dziewięć książek i czytam dziesiątą :)
    Ja z jednej strony chcę wrócić do szkoły A z drugiej nie cD
    Czekam na kolejne posty ^^.
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Coś mi się widzi, że chyba będzie dużo głosów na tak od psychofanów (w dobrym tego słowa znaczeniu ^^) Pottera :D
      Wow, świetny wynik!
      Trochę też tak mam, ale chyba jednak bardziej nie chcę, niż chcę :P

      Usuń
  6. Ooo Gra o tron- gratuluję bo to prawdziwy grubas XD
    Ja trochę żałuję, że w te wakacje nie odświeżyłam sobie Harry'ego, no ale czytałam ff, a książki po raz setny przeczytam sobie na święta ( taka mała tradycja) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano :P
      Hyhy, ff też dobre :D
      W święta dużo osób czyta Pottera i wcale im się nie dziwię :)

      Usuń
  7. Piękne wyniki! :D Już niedługo pewnie Twój blog przekroczy setkę obserwatorów! :D Życzę Ci, by to stało się jak najszybciej <3

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym miesiącu nieźle Ci poszło! :D
    Oooo, oglądałam The Day of The Doctor, gdy był w telewizji ♥ Kocham całym sercem *taka fangirl ^^* ♥

    Pozdrawiam, Lucy z Cmentarza zapomianych książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      LET"S FANGIRL! ♥ Dooooctoooor *-*

      Usuń
  9. Oj, Grę o tron bym chętnie przygarnęła... Świetne wyniki, powodzenia we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta "Gra o tron" mnie kusi od jakiegoś czasu, ale się nie mogę zmotywować do lektury... Recenzje Harry'ego pisz - tego nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czytaj koniecznie, Gra o tron wymiata :D! No i jest Jon :D ♥
      Głosów jest na razie więcej "za" niż "przeciw", więc prawdopodobnie będzie :)

      Usuń
  11. Ja też powolutku szykuję się do przeczytania Gry o tron. Strasznie mnie kusi i mam nadzieję, że się nie zawiodę!
    A jeśli chodzi o Pottera - pisz śmiało, bo chętnie poczytam! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie x
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj jak najszybciej, a potem wróć i daj znać jak wrażenia :D.
      Zaraz wpadnę :)

      Usuń
  12. Harry Potter to seria, którą mogłabym czytać bez końca. Chociaż ostatni raz robiłam to w gimnazjum, chętnie bym się do tych książek wróciła. :)
    Pozdrawiam i dodaję się do obserwujących,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo znajdziesz chwilę na tę serię :).
      Bardzo miło mi to słyszeć ^^.
      Zajrzę na pewno :).

      Usuń
  13. Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale od dawna nie słyszałam muzyki z Harry'ego Pottera i przy moim ulubionym, głównym themie miałam w oczach łzy, gdy usłyszałam ją po tak długim czasie. Ach, te wspomnienia...

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiele osób tak ma ^^. Ta muzyka z Harry'ego <3.

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...