niedziela, 2 sierpnia 2015

20.July wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie lipca (+faza na igrzyska+TARDIS)

Suilad!
Połowa wakacji za nami, połowa wakacji przed nami, a ja zapraszam na "króciutkie" podsumowanie lipca :P.


No cóż, lipiec wypadł słabiutko, bo przeczytałam półtora książki :P. Nie powiem, żebym była jakoś specjalnie zła, bo w końcu mam wakacje i nie chcę się zmuszać do czytania, a w ciągu dnia mam też inne zajęcia. Szczególnie ostatnio jak mnie zaprzęgli do sprzątania domu, to czasu nie mam, bo potem muszę internety nadrabiać i tak to wychodzi...Cóż, blogi mają swoje plusy i minusy xD.


1."Mgły Avalonu" Marion Zimmer Bradley
W lipcu kończyłam te ogromniaste "Mgły..." i jestem bardzo zadowolona, że przeczytałam całość ^^. Chociaż żadne to wyzwanie, sama przyjemność :).
Cegłę przytachałam na wyjazd do Babci, gdzie bez internetuf się w końcu zmobilizowałam i za jednym łyknięciem dokończyłam te pozostałe mi 200 stron :P.

Ocena: -/10

                                                                Ilość stron: pozostałe 620 na 1347

                                                                   LINK DO RECENZJI



2."Niuch" Terry Pratchett
Dosłownie wczoraj/dzisiaj ok. 3 w nocy/nad ranem (wcześniej się oglądało jutuby xD) zmęczyłam tego nieszczęsnego "Niucha". Chyba jak do tej pory najgorszy pratchett, który mnie zwyczajnie zanudził swoją wtórnością i nijaką zagadką kryminalną ;-;.
Recenzja pojawi się za jakiś czas, ale mam tyle tagów i recenzji do opublikowania, że starczyłoby chyba na dwa tygodnie przy codziennych postach xD. Ale nie będę was aż tak sobą męczyć, spokojnie :P.
Jak ktoś ma specjalne życzenia, to możecie wybierać czy najpierw publikować recenzję "Niucha", czy "Pary w ruch" (która też mnie jakoś nie zachwyciła).

Ocena: 5/10

Ilość stron: 356





Łączna ilość stron: 976

No, jeśli patrzeć na strony, to nie jest tak źle ;)

W sierpniu koniecznie muszę się zabrać za "Grę o Tron", za "Studium w szkarłacie" i zobaczymy, może sobie Harry'ego i władców poczytam :).

Piosenki nie słuchałam żadnej konkretnej nałogowo, więc podrzucam to, co teraz u mnie najczęściej leci ;)


Tak bardzo najarać się trailerem "Kosogłosa"... Historia mojego życia, znów mam fazę na Igrzyska :P
Jak wasze wrażenia po zwiastunie :D?
Mój mózg jest w kawałeczkach ;-;. Te spadochrony w końcówce ;-;-;-;-;
W ogóle widzieliście ten cudowny plakat promocyjny *-*? Umieraaaaaam *-*

ŹRÓDŁO (znalazłam :P)
No i tak się złożyło, że tak jak w zeszłym miesiącu wam pokazywałam koszulkę ze Śmierciem, tak teraz pokazuję wam TARDIS. A czemu? A bo mam kaca na mordę Tennata (btw, dzięki ci "Czaro ognia" za balsam na mą połamaną duszę po Dziesiątym Doktorze - pozdro dla kumatych :P) fazę na Doktora :3.


Prezentuje moja Lagoona Blue :).


Budkę pokazywałam już TU, znajdziecie tam trochę więcej zdjęć ;).
Całość zrobiona przeze mnie według filmiku niezastąpionej Myfroggy Stuff :).
Zajęło mi to prawie cały tydzień i zużyłam litry farby i kleju, ale fajnie było, ja tam lubię się w takich rzeczach babrać :D!
Oczywiście podczas tego tygodnia mój pokój wyglądał jakby przeszedł przez niego armagedon ^^. Wszędzie była farba (akrylowa, więc musiałam szybko zmywać xD), pędzle, kartony, klej... No huragan.
I generalnie NIE POLECAM malowania kijowymi pędzlami, które gubią włosie ;-;.
Ale wyszło chyba całkiem fajnie :D?


Teraz wystarczy tylko poczekać aż zwabię Doktora i jego skarpety >:) #plandoskonały


I jeszcze tylko się pochwalę koszulkami, za które mój portfel się na mnie obraził :(
Ale warto było, są boskie *-*


Ta scena *-*


*0* Ma nawet "Bitch" i "Jerk" po obu stronach Impali *0* kocham ♥


#całagarderobawfandomach

Także taki tam "mały" spam macie dzisiaj, nie cieszcie się xD.
Nie wiem, kto to wszystko przeczytał xD.
No szory, jestem nerdem ze skłonnościami do rozpisywania się :<. Smuteczek.

Zaczytanego sierpnia :)
Aredhel

28 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku, ponad 900 stron to całkiem nieźle ;-)
    Ja też mam ogromną ochotę na Harry'ego xd
    Powodzenia w sierpniu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynik dobry, sama mam niewiele lepszy (strasznie się zleniwiłam). Miejmy nadzieję, że sierpień się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, ten wakacyjny leń :P
      Oby, oby :D

      Usuń
  3. Ukradłabym Ci te koszulki chętnie :x Myślę, że możesz podać oficjalną stronę filmy jako źródło :D Udany miesiąc, życzę Ci kolejnych takich. A taką budkę, to ja chcę mieć przed domem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie oddam xD
      Dzięki za pomoc, poszłam tym tropem i znalazłam :)
      Dzięki ^^
      Ja też! Obudzić się pewnego dnia przez ten dźwięk i odkryć, że w twoim ogródku wylądował Doktor *-*

      Usuń
  4. oooo Igrzyska! Też lubię, ale zdecydowanie bardziej książkę. Nie wiem, bardziej się z nią zżyłam <

    Nowa recenzja! Zapraszam ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka przeważnie jest lepsza od filmu, ale akurat w przypadku IŚ uważam że filmy są świetną ekranizacją :)

      Usuń
  5. A juz się bałam, że na świecie jest tak mało Whovian! Ja kochałam ponad życie Jedenastego Doktora i obraziłam się strasznie na scenarzystów i wgl wszytskich, któży go teraz tworzą, że zabrali mi taką piękną mordkę i podmienili na jakiegoś starca :__: Ryczę i nie wstaję :'(
    Ale David był w tej roli jednak na prawde świetny i jest on moim drugim ukochanym ♥
    Nie załamuj się takim wynikiem! Ja Cię tak pocieszę: Nie przeczytałam więcej niż Ty XD

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się właśnie obawiam ;-;
      Zdążyłam już się mniej więcej pozbierać po Dziesiątym i nie wiem jak przeżyję jak mi się skończą odcinki z Jedynastym ;-; No właśnie, właśnie, czemu ten obecny jest taki stary xd? Why, why?!
      Tennatowa mordka love <3
      Heh, miło wiedzieć że nie jestem sama xD

      Usuń
  6. Hah... fajna budka :D.. Ja też muszę się w końcu zabrać za "Gre o tron", a także za Sherlocka ^^
    Gratuluję wyniku
    Pozdrawiam :*
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Sherlocka już ci mogę polecić ^^

      Usuń
  7. "Studium w Szkarłacie" jakoś mnie nie powaliło.Ja tam wolę inne części o Sherlocku ,na przykład mój absolutny faworyt "Pies Baskervillów",jak to ja mawiam-czysty mrok ;) Ahhh ta Gra o Tron.Grrr.Muszę po prostu MUSZĘ ją wreszcie przeczytać!Heh,ja też chcę Tardis i mam nadzieję że zachowała swoje właściwości.Jakby co można się skryć xD
    Ogólnie pozdrawiam,salutuję ze względu na ilość stron(serio,szacunek )

    kochamy-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytałam, i też nie powiem żeby mnie powaliło na kolana, ale moim zdaniem kawał dobrego buka i rozbudził mój apetyt na Doyle'a :D!
      No pewnie! It's bigger on the inside! Wykorzystam to w roku szkolnym xD.
      Hehe, dzięki :P

      Usuń
  8. Przed premierą drugiej części Kosogłosa musze koniecznie jeszcze raz przeczytać ostatni tom. A potem zacząć od nowa.
    Zaciekawiły mnie Mgły Avalonu, już przy tym, jak czytałam o Twoich wrażeniach po lekturze. Fajnie czasem pioczytać takie cegły, ma się wrażenie po takiej, że już człowiek może wszystko ;)
    Powodzenia w realizacji planów czytelniczych i ciekawa jestem Twojej opinii o Grze o tron, którą wielbię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w sumie chyba nie chcę, przynajmniej jak będę mniej pamiętać z książki, to będzie więcej frajdy z filmu ;)
      "Mgły..." serdecznie polecam :). Teraz żadne "Zakony Feniksa" mi nie straszne xD.
      Dzięki ^^. Jak dobrze pójdzie, to Martina zaczynam jeszcze dzisiaj :D

      Usuń
  9. Aaa, ta koszulkę z impalą po prostu muszę mieć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudna ^^
      Czyżbyś też oglądała spn :D?

      Usuń
  10. Nie martw się wynikiem, jeszcze go poprawisz :)
    Bardzo podobają mi się Twoje koszulki. Są piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;)
      Uwielbiam w nich chodzić ^^

      Usuń
  11. AAAAAAAA! Ten plakat filmowy rozwala mi mózg! Jest piękny, wszystko białe tylko cudowna Jennifer w czerwieni ^^ Kocham!!!! Trudno się przyznać, że ja żadnego katnissowego filmu nie oglądałam, ale tak nie przepadam za ekranizacjami, po Percym Jacksonie, którego kompletnie skopali :> Ja przeczytałam chyba 6 czy 7 książek, nwm, nie liczyłam. Zwykle czytam ok 11, więc słabo, ale jak na wakacje i moje nołlajfienie przed kompem 24h to bardzo dobry wynik :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :D? Mi też rozwala musk ;-;
      Eh, o Percym to nawet nie ma co mówić. Ale ja tam mam słabość do mordki Lermana, więc całkiem lubię te filmy :P.
      Katnissowe filmy koniecznie nadrabiaj, są cudownie zekranizowane <3. Zwłaszcza 2 i 3 część rozkładają na łopatki <3.
      Nołlajfienie tak bardzo, znam ten ból xD.

      Usuń
    2. O.Ktoś ma takie samo zdanie o ekranizacji Percy'ego,po której musiałam brać leki uspokajające -_-

      Usuń
  12. Śliczna ta budka! Koszulki też całkiem niezłe!
    Ja w lipcu przeczytałam tylko 5 książek ale za to bardzo dobrych.
    Pozdrawiam
    Ps. Śliczne są te obrazki koło tytułu bloga :D
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Liczy się jakość, a nie ilość ^^

      Usuń
  13. I znowu nic nie powiedziałaś, Boże, Aredhelu ;-;
    I tak dużo przeczytałaś, w końcu "Mgły Avalonu" to wielka cegła :P
    Poza tym wiem jak to jest brnąć przez nudne książki, więc rozumiem i przeczytałaś dużo, Aredhelełku kochany ^^ <3 :3
    Ja sama przeczytałam 7 książek, więc też słabo.
    Ehhhh. Co żeś narobiła.
    Człowiek na pięć minut, PIĘĆ MINUT, zapomina o Igrzyskach, wchodzi na bloga Aredhela a tu co? IGRZYSKA. NO PRZECIEŻ JAKŻE BY INACZEJ. ;-;
    Mózg rozpierdolony na miliony kawałeczków <3 Ta piosenka ahhh <3 kocham ją, cały czas jej słucham ostatnio <3 Jeszcze ta Katniss i Peeta z trailera, ahhhh <3
    Oglądałaś comic cona? :d
    No wiem, wymienili go. Jak mogli! ;-;
    TARDISa zazdroszczę jak cholerrka:3
    Koszulki są totalnie BOSKIE <3 Zwłaszcza ta Impalowa mehh<3
    BITCH JERK <3 KOCHAM <3
    GET SHERLOCK. ♥♥♥
    KOCHAM CIEBIE I TWOJE WPISY AREDHELU I ZNOWU MAM KACA NA PEETĘ. KOCHAM CIĘ PEETO. LECĘ SIĘ ZNOWU JARAĆ MOMENTAMI Z JOSHIFER<333
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com <-- nowy blogasek o3o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups...?
      Klocuch niesamowity xD.
      <3
      Cóż, najwyraźniej wakacje rozleniwiają :P.
      XD no sory XD Polecam się na przyszłość XD
      Oglądałam comic cona ^^ Świetny, i to ich urocze przerażone spojrzenie jak lecą spoilery dla tych, którzy nie czytali książek xD.
      Chociaż i tak panel SPN przyprawił mnie o zawał ze śmiechu, musisz nadrobić sezony i go obejrzeć <3.
      ;-; kac rzycia ;-;
      <3
      Impalowa jest przecudowna <3
      Seriale love <3
      Lofffki <3
      TY MASZ KACA NA PITE. MÓWISZ DO OSOBY, KTÓRA MA KACA NA DOKTORA ;-;.
      Ty się przynajmniej jeszcze napaczysz na Pitę w "Kosogłosie", a co ja mam powiedzieć ;-;?

      Usuń
    2. Kurczę, nie chcę Ci spamić, przepraszam, resztę mojego nołlajfa opisze Ci na LC, jak odpiszesz<3
      Noo <3 Haha:P
      Albo te Joshiferowe momenty <3 Iiii w ogóle<3
      [nie ma to jak cały czas patrzeć na Josha i tylko Josha<3 mój pięknyyyy cudowniusi ♥]
      Koniecznie:3
      kac nierzycia ;-;

      No dobra, bidna jesteś, bidulko:C
      Ale jak sie skończom Igrzyska to co? :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
      Peetaaa ooohhhhh mójjj <3

      odpisuj na LC bo chce pozrzendzić :P ni mam komu zrzendzić :c
      haha :p KC<3

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...