niedziela, 26 lipca 2015

Kolaże mężów!


Akcja dobiegła końca i możemy się w spokoju poślinić do ekranów ^^. Spotkała się całkiem sporym odzewem, co mnie i Tynnę bardzo ucieszyło :D. Kolaż mężów to była naprawdę świetna zabawa i mam nadzieję, że ją powtórzymy za jakiś czas, żeby mieć jeszcze więcej cudownych mordeczek ;D.
No i tak cudownie się gadało <3.

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy nadesłali zdjęcia, fajnie było poznać waszych wybranków! Przystojniaków nigdy za wiele :3.

Zanim przejdziemy do części właściwej małe podsumowanie:

Mężów na kolaż nadesłały:
ja (kto zgadnie którzy ode mnie - propsy do końca życia :3 [siedź cicho Tynna xD])
Tynna Hatter
Layla A.
Honey Venice (Śliwka)
Natalka
Malia Orca
Lucy Lomar
oraz
Presence

Bardzo wszystkim dziękujemy za dołączenie do zabawy i podzielenie się z nami swoimi ukochanymi  ^^!

A teraz ogromna lista mężów z kolażu, czyli mordy, które zobaczycie :

1. Christian Grey

2.  Dawson Cole

3. Gideon de Villiers

4. Jace Wayland

5. Jay Gatsby

6. Luke Collins

7. Dean Winchester

8. Sam Winchester

9. Crowley

10. Moist von Lipwig

11. Dziesiąty Doktor

12. Aragorn II

13. Gale Hawthorne

14. Sherlock Holmes

15. John Watson

16.  Mycroft Holmes

17. Szalony Kapelusznik - Tarrant Hightopp

18. Kapitan Jack Sparrow

19. Bigby Wilk

20. Syriusz Black

21. Remus Lupin

22. Scabior

23. Czkawka

24. Jurko Bohun

25. Jan Skrzetuski

26. Michał Wołodyjowski

27. Adam Krajewski

28. Andrzej Falkowicz

29. Lysander

30. Marek Winicjusz

31. Włóczykij

32. Tadeusz Zawadzki ,,Zośka"

33. Maciej Aleksy Dawidowski ,,Alek"

34. Władysław Szpilman

35. Aleksander Wolin ,,Sęp"

36. Owen Grady

37. Joon Young Jung

38. Igor Szwęch

39. Shane Harvey / Faking it

40. Gregg Sulkin

41. Mana-sama

42. Kozi

43. Gackt

44. Legolas

45. Usui Takumi

46. Gunji / Togainu no chi

47. Shuu / Diabolik Lovers

48. Yuuta Togashi / chuunibyou demo koi ga shitai

49. Kamijo

50. Evan Peters

51. Aoi / The Gazette

52. Ruki / the Gazette

53. Reita / the Gazette

54. Uruha/ the Gazette

55. Kai / the Gazette

56. Sebastian / Kuroshitsuji

57. Grell / Kuroshitsuji

58. G-Dragon

59. Zuko

60. Sokka

61. Siergiej Karpin

62.  Hans Kloss

63. Jim Moriarty

64. Kaspian

65. Johnny Castle

66. Szekspir ze Sposobu na Alcybiadesa

67. Jon Snow

68. Danny Walker

69. Kastiel

70. Will Turner

71. Harry Potter

72. Ron Weasley

73. Armin

74. Walter White

75. Vincent Vega

76. Steven Hyde

77. Stewart Copeland

78. Tyler Durden

79. Tyrion Lannister

80.  Rust Cohle

81. Robert Plant

82. Quentin Tarantino

83. Mr.Blonde

84. Mark Knopfler

85. Jorah Mormont

86. John Paul Johnes

87. John Lennon

88. John Bonham

89. Jimmy Page

90. Jim Morrison

91. Jaime Lannister

92. Ian Anderson

93. Indiana Jones

94. Gordon Sumner (Sting)

95. Fox Mulder

96. Eric Clapton

97. Donnie Darko

98. Dale Cooper

99. Chandler Bing

100. Bob Dylan

101. Benjamin Braddock

102. Andy Sumners

103. Altair Iibn La-Ahad

104. Jacob Portman

105. Edmund Pevensie

106. Newt

107. Haymitch Abernathy

108. Jason Covenant

109. Porter Geiss

No cóż, kochliwe jesteśmy, tyle powiem xD

A teraz kolaże! Wszystkie wykonała, wylewając krew, pot i łzy :P, Tynna Hatter i wyszły wspaniale <3.
Nie przedłużając, przedstawiam państwu 8 kolaży cudowności powstałych dzięki akcji "Kolaż fikcyjnych mężów"! Podziwiajcie!









Mam nadzieję, że osoby które nadesłały są zadowolone, a reszta znalazła wśród tylu pięknych mordencji jakąś swoją :3.

Jeszcze raz dziękujemy za udział w zabawie :D!

Zakochana Aredhel

38 komentarzy:

  1. Nawet Wieomożny Igor i Falkowicz się pojawili? :P Gideon *o* A gdzie Naczelnik? Czyżbym była jego jedyną żoną? :3 Aż poszukam jeszcze raz

    Pozdrawiam,
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ^^
      Jak będzie następny raz, to możesz go nadesłać ;)

      Usuń
  2. REITA <3 Kiedyś był też moim mężem :D W moim małym notesiku kolekcjonowałam ich wszystkich (mężów w sensie), z dziesięciu, zrobiła się nagle setka.


    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Taaaa, znam to uczucie xD Ale co poradzić, że jest ich tylu wspaniałych :D?

      Usuń
  3. Gale <3 tak czułam,że się tu pojawisz ;)
    Jak nadejdą czarne dni,to tylko spojrzeć na te mordki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham Gale'a <3
      Co racja to racja ^^

      Usuń
  4. Jezu, tyle mężów w jednym miejscu :o ♥ Oby się nie pozabijali :D
    To jest wspaniałe!

    Podrzucam jeszcze nominację ^_^
    http://ogrod-w-kieszeni.blogspot.com/2015/07/rip-it-or-ship-it-book-tag_27.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, powstrzymamy ich xD
      Dziękujemy :D

      Z chęcią zrobię w wolnej chwili ^^

      Usuń
  5. Świetne! I co najlepsze widzę kilku z anime! Nic tylko szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna akcja! I są postacie z anime, moje kochane <3 Naliczyłam przynajmniej 20 moich wybranków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jest aż tylu twoich mężów :D

      Usuń
  7. Skrzetuski <3 no i Jace Wayland <3

    ps zapraszam na ksiażkowe wyzwanie, moze sie skusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś od ciebie ;D
      Zaraz wpadnę ^^

      Usuń
  8. Ale się napatrzyłam! :D Na prawdę świetny pomysł i czekam na kolejny kolaż! ^^ ♥

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D
      Mam nadzieję, że takowe będą ^^

      Usuń
  9. Same segzy <3
    Jak będą kolejne edycje biorę udział obowiązkowo <3
    Mrrrrrrr <3 Orgazmy oczyma <3
    RZAL CZEMU TAM SKARPET NIE MA?!
    TAK TAK TAK TAK TAK!
    TAK TAK TAK TAK!
    HAAAA MÓWIŁAM CI AREDHELU JAKI SEKSOWNY JEST OWEN Z PARKU JURAJSKIEGO I TAM JEST! FAK JEAH BITCHES, ŻRYJCIE PIACH! <3
    DZIĘKUJĘ <3
    Doskonały humor do końca godziny <333
    KOCHAM CIĘ <3
    LEGOLAS *.*
    Oprócz tych animoz i mangów to wszystkie same segzy <3
    Chcę ich na wyłonczność <3 Albo podziele się z Arkiem <3 ARKU ZAŁATW MI TO <3
    Tynna, nie znasz mnie ale już Cię lubię *.*


    AREK - TWOI SOM NA PEWNO SAM I DEAN, TWOJE/MOJE KOCHANE WINCHESTERKI *-*
    NO I GALE. SAME GEJLE, PITY JUŻ NIKT NIE LUBI :<
    RZAL, NIKT NIE PODKOCHUJE SIĘ W WOLVERINIE :C
    KAPELUSZNIK *_*
    KTO SIE Z MNOM PODZIELI MENSZAMI? :C skleroza nie boli ;<
    CIERPIE.
    Ten zielony ma pociągający kolor skóry <3 Kocham zielony, kosmitów i wodniki, chÓj wie co to jest ale ładne <3
    WŁÓCZYKIJ THE BEST <3
    DZIENKUJE ŻE NIE MA BUKI - KOSZMAR MOJEGO DZIECIŃSTWA ;C BAŁAM SIĘ BÓKI AREK CO ZY MNOM BYNDZIE?!
    ALBO OŚLEPŁAM SEGZOWNOŚCIĄ TYCH SEGZÓW ALBO NIE WIDZE TAM DAMONA ANI STEFANA SALVATORE. GDZIE WY LUDZIE MACIE OCZY?
    kuururuuruuauauua kocham tych pienknych ludzików <3
    odfala mi arekkuu :c

    PROPSY ZA TEGO KTO DAŁ OWENA (Y)

    ________
    Jak śmiałaś pomyźleć, że zadaje się z tobom tylko dla fejmó? RANISZ D: D: D:
    Nie moja wina, że zaczynamy pińcet wontków na LC XD :P

    Sejdż Ksionżkowy.
    buhahahhahaha
    sejdzksionzkowy.blogspot.com


    PS. GDZIE MOJE SKARPECIOSZKI?! DZWONIE PO GLINY! DO BUDDY BO TAM ICH LEPIĄ !
    LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczałowe orgazmy <3
      NO BO GUPIA ICH NIE WYSŁAŁAŚ.
      A proszem ciem bardzo :>
      Segzy należom do całego świata, jak ich chcesz to sobie wykup do nich prawa autorskie, na razie musisz siem dzielić <3
      Ale pszeciesz takich segzuf wystarczy dla każdego <3

      Dopsze *-* Winchesterki <3
      PITA NIECH SE IDZIE PIEC CHLEP.
      Gejl forever <3
      Czeba było oglondać MONSTER HIGH
      BUKI CIE WIDZOM, BUKI CIE ŚLEDZOM.BUKI CIE ZNAJDOM, ZABIJOM, ZJEDZOM.

      Odbija ci, za dużo segzowności.
      ________

      A właśnie, że tfoja, tfoja wina, tfoja bardzo wielka wina!

      SKARPECIOSZKI LOVE <3
      SOM ZE MNOM <3

      Usuń
    2. WIEM RZE JESTEM GUPIA. IDE RYCZEĆ W PODUSZKE.
      nie stoć mnie XD zbonkrutowałom po ksiunżkoch :C
      dużo segzów <3 dużo dużo segzów <3 *.*

      SPADAJ OD PITY.
      BO CI ZARA POWIEM CO NA GEJLA.
      O JUŻ WIEM!
      MA STRÓJ JAK SHREK. I CO?! PŁOŃŃŃ~~
      #BUMBUMTSSSSS

      MONSTER HAJ? TAK MYŚLAŁAM.
      SPADAJ TRAŁMY Z DZIECIŃSTWA MI TU WSYFASZ :C

      przy jednym sssegzie bym tego dostała a ty mi tu pińcset nawaliłaś. ;-; PSZEZ CIEBIE ZFARIUJE.

      _______________
      FIEM RZE MOJA WINA ALE LUBIE S TOBOM PISAĆ ;C
      A IDŹ TY, NAWYT W KOMYNTORZOCH MUSIMY SIE ROZPISYWOĆ. TFOJA WINA!

      SKARPECIOSZKI SKARPECIOŁECZKI SOM MOJE I JA JE KOCHAM A TY SPADAJ.
      SOM OBOK MNIE I MÓWIOM CI ŻEBYŚ OD NICH SPIRULAŁA WARIATKO.
      BUHAHA
      LEŻDŻ <3 :*


      KC LESZCZUUUUUU~~ <3

      Usuń
    3. SŁUSZNIE.
      Jo tyż :<

      PFFFFFF. A PITA TO NIBY NIE?! PRZECIEŻ ONI SOM Z TEGO SAMEGO DYSTRYKTU, NOSZOM PRAKTYCZNIE TO SAMO!
      A POTEM GALE WYGLĄDA SEGZOWNIE W CZORNYM MUNDURZE 13NASTKI A TFÓJ PITA TO NIBY JAK WYGLONDA, I NAWET GO NI MO W TYM FILMIE!
      #samapłońpodprysznicem

      JAK MORZNA NIE LUBIĆ MONSTER HAJ.

      Wcale nie pińcset, tylko sto dziewięć. A ty i tak zfariofałaś, fienc mi tu nie wypominaj, ty Sejdżu jeden.
      _______________

      No ja tesz lubie :3
      NO SAME SPAMY MI ROBISZ, TY SEJDŻU. W moich włosnych komyntorzach! I jeszcze się rozpisuje!

      CHYBA ŚNISZ MASZ JAKICHŚ WYIMAGINOWANYCH PSZYJACIÓŁ PSZECIESZ CI MÓWIŁAM ŻE OD CIEBIE UCIEKŁY A JA JE ZNAJDE I BĘDZIEMY NA ZAWSZE RAZEM, A NIE Z TOBOM WARIOCIE.
      MOJE SEGZI SKARPETY!
      NA KOLANA KMIOCIE <3
      loffff <3

      Usuń
    4. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF X2.
      ALE PEETA WYGLODA SEKSI A GEJL NIE. I PITA NIE WYGLONDA JAK SZREK.
      NIE MA GO W FILMIE BO MI POSZEDŁ DO BIEDRY PO SELER.
      ON DBA O RODZINE!
      RZAL PEEL.


      BEZ GOOGLI NIE WIEDZIAŁABYM CO TO JES RZALL
      ALE TO ZIELONE SEKSOWNE.
      DLA MNIE WSZYSTKO CO ZIELONE JEST ZAJEBISTE.
      #SKARPETOWOZIELONEFETYSZESEJDŻA
      _______
      NO DOBRA MASZ MNIE :<
      A ty tesz zfariofałaś bo SEJCZ tak mófi i poza tym to TYLKO O GEJLU GODOSZ. A WISZ CO, CO Z FINNICKIEM, KTURY TERZ JEST BARDZO SEGZI? NO CO ?!

      BUHAHAHA JA CIE TU ZAJMÓJE SPAMEM I W MIENDZY CZASIE ZNALAZŁAM SKARPECIOSZKI <3 I TERAZ SOM U MNIE. <3

      RZAL WŁAŹNIE OBRAZIŁAŚ SKARPETY ONE SOM ŻYWE A TY NIE BO MASZ NOS JAK GARGAMEL I STOPY JAK HOBBIT. PŁOŃ LESZCZU~!!!!!!

      ŻRYJ PIACH DŻDŻOWNICO~~

      loffki<3

      Usuń
    5. GEJL NIE WYGLONDA SEGZI?!GDZIE TY MASZ PACZAŁY?!
      Chcesz mi powiedzieć, że szpinak jest zajebisty? To już jest naprafde dzifffny fetysz, Sejdżu
      _______

      NO BO CO, NIE MOŻNO SOBIE O GEJLU POGODOĆ?
      DOBRA, FINNICK JEST SEGZI I W OGÓLE, ALE NIE MA CO SOBIE ROBIĆ NADZIEI. KTO CZYTAŁ, TEN WI.
      A NA GEJLA MAM SZONSE, OT CO.

      NIE WIERZE CI, SKARPETEŁKI NIGDY BY DO CIEBIE NIE WRÓCIŁY.
      ZARAZ DOSTANIESZ SAMA W NOS Z MOJEJ ZACZEPISTEJ HOBBICIEJ STOPY.
      A TYM MASZ OKO JAK SAURON I ZEMBY JAK ORK! PŁOOOOŃ

      DŻDŻOWNICE SOM BARDZO DOBRE DLA ZIEMI.
      NIE OBRAŻAJ DŻDŻOWNIC, BO DO CIEBIE PRZYJDOM W NOCY.

      Usuń
    6. NO DOBRA WYGLONDA ALE PITA TEŻ JEST SEGZI. :CCCC
      RANISZ MNIE AREK :C NO POWIEC RZE JEST <3 BO...BOO... SIE POTNE GOMBKOM! TOM OSTROM STRONOM!
      No fiem :C ale bardziej pociongajom mnie zielone facety <3 *.* gdyby takiego przenieść do prafdzifego śfiata to bym za niego wyszła <33333 ON JEST SEGZOWNY.
      EJ SPADAJ ODE MNIE. NIE POWIEM KTO MA SKARPETOWE FETYSZE. ZNACZY, NO JA TEŻ MAM, ALE TY TESZ.

      MORZNO, MORZNO, JA CIE ZAWSZE WYSŁUCHAM <3 NASTEPNA WIZYTA ZA TYDZIEŃ XD
      NO WIM, ALE POMYŚL SOBIE ŻE TO JEST FINNICK-FICTION I RZE MORZESZ Z NIM BYĆ <3 ZNACZY NIE MORZESZ, BO WTEDY JA GO ZAKLEPUJE.
      A JAK TAK SPRAFY SIE PRZEDSTAWIAJOM TO WISZ CO? WYŚLE KATNISS NA BIEGÓN PUŁNOCNY I SOBIE WEZME PITE, O.

      SPADAJ JA JE PIERWSZA POKOCHAŁAM!
      #CAPSLOCK
      TFOJA STOPA JEST OWŁOSIONA I NIE WIDZISZ CZY MASZ GŻYBICE CZY NIE. BUHAHA
      A MOJA PACZAŁA JAK SAURON JEST FAJNA. <3 o3o
      I NIE PRAFDA BO NIE MAM ZEMBÓF! FSZYSTKO PRZEZ DESKOROLOLKE I WIELKOM LODÓFKE NA ULICY!
      TA LODÓFKA ZMIENIŁA MOJE RZYCIE.

      DRZDRZOWNICE NIE SOM DOBRE BO RYJOM W ZIEMI I KRETY SOM FAJNIEJSZE.
      NIE PRZYJDOM BO DRZOWNICE NIE ZAPUSZCZAJOM SIE POD MOST.
      A DO CIEBIE PRZYŚLE KRETA I ON CI ZJE LODÓWKE WRAZ Z ZAWARTOŚCIOM A POTEM CIE OBUDZI I DA PROSZEK DZIENKI KTUREMU NIE ZAŚNIESZ A JA BENDE SIE ŚMIAĆ I ODMURZDAĆ DOMESTOSEM A POTEM PUJDE NERDZIĆ NA NECIE.
      #COCHCESZROBIĆPOLICEUM?
      #TOUGURY


      A FŁAŚNIE WISZ CO? WISZ CO?
      NI WISZ CO.
      BUM BUM TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

      Usuń
    7. Ale Pita jest mniej segzi niż Gejl, nie lubię blondynuf :v
      SZPINAK NIE JEST SEGZI.
      POTNIJ SIE PODUSZKOM, GOMKBA ZA OSTRA.
      To ić w kosmos znaleźć sobie zielonego kosmitę i za niego wyjć, a ja zostanę sama na Ziemi ze skarpetami <3 Poza tym skoro skarpety nie som zielone to co? RASISTA!
      NO DOBRA, ALE TY MIAŁAŚ TAKIEGO FETYSZA PIERFSZA

      TO NIE JA TU PISZE PRZEZ KAFTAN, FIENC SIE NIE WYMONDŻAJ XD
      A BIERZ SOBIE FINNICKA I PITE I ZRÓBCIE TRÓJKONCIK, JA REZERWUJĘ GEJLA <3
      A MORZE NA POŁÓDNIOWY.
      POZA NIE DASZ RADY KATNISS, PFFFFF. NIE RÓP SOBIE NADZIEI

      PSZECIESZ HOBBITY NIE MAJOM GŻYBICY, DOROŚNIJ
      ALE MASZ TYLKO JEDNO OKO. CYKLOOOOP
      CHCESZ MI POWIEDZIEĆ, ŻE ZEŻARŁAŚ CAŁOM LODÓFKE, KTÓROM KTOŚ ZOSTAWIŁ NA ÓLICY I UCIEKŁAŚ NA DESKOROLCE I ZJADŁAŚ TYLE CÓKRU, ŻE CI ZEMBY POWYPADAŁY?! MORDERC.

      KRETY SOM ŚLEPE.
      MOJA LODÓFKA JEST CHRONIONA, CZYMAM TAM MOJEGO SMOKA, FIENC TFOJE KRETY MOGOM GO POCAŁOWAĆ.

      A FŁAŚNIE ŻE WIM! TO TY NI WISZ, ŻE JA WIM.
      A JA WIM, ŻE TY NI WISZ, ŻE JA WIM, FIENC JA WSZYSTKO WIM, A TY NI WISZ NIC.
      I CO.
      ŁYSO CI TEROZ.

      Usuń
    8. No ale segzi jest buhahah powiedziałaś to <33 #PERSFASYJNYSEJCZ
      SZPADAJ. SZPINAK JEST DZIWNY ALE ZIELONE NALEŚNIKI SOM DOBRE. PUSZEK TAK MUFI DOSTOSUJ SIE.
      DZIENKUJE RZE SIE O MNIE MARTFISZ <3
      ALE TU NIE MA PODUSZKÓF. ANI OKIEN. ANI DSZWI...

      SPIPRZOLOJ :C ja wyjade na marsa z skarpecioszkami a jeden skarpet jest na ciebie sły bo jest blondynem i co! TAK FSUMIE.. TO SKARPETY SOM DWIE. I MY SOM DFIE. I TY NIE LUBISZ BLONDYNÓF A JA TAK. I JEDEN SKARPET TO BLONDYN. WIENC.. WNIOSEK JEST TAKI ŻE MORZEMY SIE.. FSUMIE... PO...GO..

      POZABIJAĆ <3 MORDERC BIESZE SKARPETY <3 A PSZECIESZ WIESZ RZE SEJCZ JEST DOŚWIATCZONY <3
      NO I CO :< XD

      PO PIERFSZE TO PIEŃĆ KAFTANÓF A PO DRUGIE TO NIBY JAK MAM PSZEZ NIEGO PISAĆ? WYNAJEŁAM MOJOM CZIŁAŁE KILLERA I ONA ZA MNIE PISZE. RZAL.
      PUSZEK JOM ZNA. WZIELI ŚLUP ALE PUSZEK NIE CHCIAŁ CI MUFIĆ BO TY NIE LUBISZ KILLERA. A JA NIE LUBIE PUSZKA NO ALE TRZA MU DAFAĆ ŁISKAS BO W TESCO CHCIAŁ ŁISKAS BO GO REKLAMA NAMÓFIŁA. NIE UMISZ SIE ZAJOŃĆ SWOIM KOTEM-AGENTEM A CO DOPIERO MENSZEM SKARPETEM. RZAL PEEL.

      ZGADZAM SIE <3 CHCE TRÓJKONCIK Z PITOM I FINNICKIEM <3 BOSKOOOO MI <3
      AAHHHHHH ^^
      MOTYLKI W BŻUHU<3
      RZAL NAŁUCZ SIE PISAĆ LESZCZU/PSTRONGU CZY TAM CZYM JESTEŚ BO BYŁAŚ SZOPEM ALE OK. BO MOŻE SIE PIŻE PRZEZ Ż KARZDY TO WIE. NAWET KILLER.
      RZAL PEEL.

      MAJOM BO TY MASZ A TY JESTEŚ MAŁYM GRUBYM HOBBITEM. Z GRZYBICOM. I CO?
      NO I CO S TEGO A TY MASZ CZY POŚLADKI. TO JUSZ NAWET NIE JEST NORMALNE, RZAL.

      NIE, RZAL? POMYŹL LOGICZNIE. KTO NORMALNY TSZYMA CÓKIER W LODÓFCE?
      CHCIAŁAM PRZES TO POFFIEDZIEĆ RZE JAK WŁOSZYŁAM SWOJOM DESKOROLKE DO LODÓFKI TO ONA ZAMARZŁA I JAK NA NIEJ JECHAŁAM TO ZACZEŁAM LATAĆ I POLECIAŁAM DO NIBYLANDII A TAM DEDNOŁ DZFONECZEK I PIOTRUŚ PAN WYBIŁ MI ZEMBY BO POMYLIŁAM PROCHY DZFONECZKA Z PIASKIEM I TERAS DZZFONECZEK LERZY NA PLARZY. A POTEM WRUCIŁAM DO DOMU I TAM STAŁA UZBROJONA ŁENDI I MI UKRADŁA KIBEL BO POWIEDZIAŁA ŻE W NIBYLANDII NIE MA I MUSZOM ROBIĆ JAK KOTY NA PLARZY.
      TO SIE ZDAŻA KARZDEMU A TY TU JAKIEŚ NIESTFOŻONE ŻECZY OPOFIADASZ.
      A TY WIDELC.

      RZAL MI CIE.
      BRAK SZACUNKU DO NIEPEŁNOSPRAFNYCH. A JA MU KUPIŁAM OKSY KUJONKI RZEBY BYŁ KÓL KIDS I JUSZ WIDZI.
      CZYMASZ SZMOKA W LODÓFCE? NIE BOISZ SIE RZE PRZEŚMIERDNIE KIEŁBASOM Z BIEDRY?
      RZAL MOJE KRETY MAJOM RZONY. A TFOJA RZABA LERZY W TRUMNIE Z OGURKAMI. I WSADŹ SE TE TWOJE DURNE AGENTY MIĘDZY SWOJE OWŁOSIONE, OGRZYBICOWANE PALCE, O.

      A FŁAŚNIE RZE NIE WIESZ. TO JA WIM, A TY NI WISZ, ŻE JA WIEM, TO CZEGO TY MYŚLISZ ŻE WIESZ A NIE WISZ BO JA TO WIM A TY TEGO NIE WISZ WIENC TO JA WIEM TO CO TY NIE WIESZ A TY NIE WIESZ CO JA WIEM BO JA WIEM WSZYSTKO A TY NIE BO NIE WIESZ WSZYSTKO TYLKO CI SIE TAK WYDAJE A JA WIEM CO WIEM BO TY TEGO NIE WIESZ BO JA TO WIEM.
      NIE.
      ALE MOIM STOPOM TAG.
      BO NIE SOM TAKIE OFŁOSIONE JAK TFOJE.

      DRODZY CZYTELNICY ZBIÓRKA NA GOLARKE DLA STUP AREDHELA!!! PISIONT (TFARZY AREDHELA) GROSZY KOŻDY.

      BORZE, JAK ONI TO CZYTAJOM?! O.O
      KUPUJTA DOMESTOSY.
      I NA LC CI NAPISOŁAM BUHAHAH
      NASTEPNYM RAZEM SPAM U MNIE<3
      ALE ŁODPISZ AREK ŁODPISZ ^^

      Usuń
    9. MAM PROBLEM.
      AREK.
      HELP.
      HELP.
      SEJCZ ZNOFU SIĘ NIESZCZENŚLIFIE ZAKOCHOŁ. :C
      NIE DOŚĆ, ŻE NIE ISTNIEJE, TO JESZCZE TRUP. :C
      CHCE FINIKA :C
      POMUSZ :C
      WPADŁAM W DEPRESJE.
      IDE SIE POCIOŃĆ.
      I SŁUCHAĆ DEPRESYJNYCH PIOSENKÓF.
      HELP HELP HELP
      CZEMU TE CHŁOPOKI SOM TAKIE BRZYDKIE A TE FIKCYJNE MENSZE TAKIE PIENKNE :CC
      TO ŹLE NA MNIE WPŁYWA.
      JAK ZOBACZE CHŁOPAKÓF Z SZKOŁY TO SIE PORZYGAM.
      CHCE FINIKA. CHCE FINIKA.
      CHCE FINNICKA! ;C
      WSKRZESZE GO.
      TO PRZEZ ANNIE.
      RZAL.
      NIE LUBIE CIE ANN.

      CHCEEE FINICKAA! :C

      Usuń
  10. Znalazłam tu mnóstwo swoich mężów!
    Super sprawa :D
    Oczywiście obserwuję:)
    Zaczynam wszystko od początku, czy mogłabym liczyć na obserwację?
    Dziękuję z całego serca!
    Powodzenia w blogowaniu:)
    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :D
      Bardzo mi miło ^^
      Zaraz wpadnę :)

      Usuń
  11. ŁAAŁAAŁAŁAŁAAA <3
    Ale świetne! Tyle przystojniaków w jednym miejscu...

    AAAAA KSIĄŻE KASPIAN! Czyli nie tylko ja jestem wariatką, która go uwielbia <3
    GALE, Ty bidulku pozostawiony przez Katniss... ZAOPIEKUJĘ SIĘ TOBĄ <3
    No i Leoś aka Jack z Titanica. Możesz wypłakać się na moim ramieniu przez brak Oscara, wysłucham Cię do końca!

    OMOMOM, SUPER!

    zapraszam do mnie (dodaję Twój blog do ulubionych): www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :D?!
      Nareszcie ktoś od Gale'a, a nie ten Peeta! Gale forever <3
      :D
      Zaraz wpadnę, bardzo mi miło :D

      Usuń
  12. O matko, wszystko zrozumiem, ale Walter White jako przystojniak? Walter jako mąż? Przez cały serial trzymałam kciuki za Skyler (moją ulubienicę, jeśli chodzi o Breaking Bad) i resztę, że się w końcu od niego uwolnią. ;)
    Widzę też, że ktoś tu ma nietypowy gust, np. lubi blizny (Zuko; swoją drogą, lubię go jako bohatera). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, podobno o gustach się nie rozmawia, a Walter przynajmniej jest wolny ;D

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...