piątek, 10 lipca 2015

16.Bookhaul!

Alae!
Zanim zaczniemy parę ogłoszeń parafialnych:

Przypominam tylko cichaczem o KOLAŻU MĘŻÓW :)

Bardzo, bardzo się cieszę, że tak wam się spodobał poprzedni post z przemyśleniami :D!Naprawdę nie spodziewałam się że tak fajnie go przyjmiecie :D!
Okazało się, że wiele z was ma podobne odczucia ^^.I nawet Martynki są wam znane ;D.I Flanagan i Jackson!
Posty z serii pewnie się jeszcze pojawią, bo mam jeszcze parę pomysłów ^^.

Aha, i obiecuję że następny post to już będzie recenzja, bo się dawno żadna nie pojawiła :P.
A potem znowu muszę ponadrabiać LBA/LA i TAGi xd.

A teraz, proszę państwa, przechodzimy do całkiem sporego bookhaulu z ostatnich 2 czy 3 miesięcy :)





"Złodziejka książek" Markus Zusak
Wygrana w konkursie czytelniczym :).Bardzo się ucieszyłam, kiedy ją zobaczyłam w torebce z nagrodą, bo od jakiegoś czasu była na mojej liście chciejczytadeł ^^.Przyznam że bardziej podoba mi się okładka niefilmowa, ale na tą nie narzekam :P.
Nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam!


"W pierścieniu ognia" Suzanne Collins
Ukochane Igrzyska <3 Kupiłam w ramach kompletowania moich ulubionych książek :)


"Kosogłos" Suzanne Collins
Górolski kosogłos! xD Kupiłam na Krupówkach w górolskim Empiku podczas wycieczki szkolnej w góry :).Nie mogłam się powstrzymać :P.Cała seria już na półce cieszy oczy ^^.Oczywiście w cudownych filmowych okładkach *-*
W ogóle w tym Empiku było "Miasto Śniących Książek"!A nigdzie w Empikach go nie widuję :O



"Young Sherlock Holmes.Fire Storm" Andrew Lane
Oczywiście nasze kochane wydawnictwa i wydano tylko 3 z 6 części :).
Dorwałam na allegro i będę czytać po ingliszu, because why not.
Okładka twarda z obwolutą, bardzo fajna, złota i w dodatku taka holograficzna :D!


"Gra o tron" George R.R. Martin
No tak.Generalnie książek nie kupuję, tylko wypożyczam w bibliotekach, a na półkach gromadzę jedynie ulubione.Ale tu kupowałam w ciemno :P.Obiecałam sobie, że czytam Martiny w wakacje i wciągam się w serial i tak mam zamiar zrobić!
Btw - George R.R. Martin - J.R.R. Tolkien ... Przypadeq?Nie sondze xD Szory, mi się wszystko kojarzy z Tolkienem :') Pomijam już fakt, że na okładce mordka Boromira :P


"Szklany tron" Sarah J. Mass
Wszyscy mają "Szklany" - mam i ja!
Kolejna wygrana w konkursie czytelniczym, tym razem szkolnym :).
Jestem strasznie podekscytowana, żeby zacząć czytać, bo wszyscy tak zachwalają tą serię ^^ I ta okładka *-*


"Girl Online" Zoe Sugg
Kupiłam jakiś czas temu w Biedronce za bodajże 25 zł :P.Już przeczytana, recenzja niebawem :)


"Harry Potter i Komnata Tajemnic" J.K. Rowling
Jeden z nowszych nabytków, paczuszka przyszła przedwczoraj :).
Sprawa jest taka, że w konkursie z polskiego będzie Komnata Tajemnic, a na półkach miałam tylko 1 i 2 część, więc uznałam, że to świetna okazja do dołączenia kolejnego tomu do kolekcji :>.I, o dziwo, moja Mama się ze mną zgodziła :P.


"Piekło pocztowe" Terry Pratchett
Moist <3.
No bo przez internet nie opłaca się zamawiać mniej niż jedną książkę ze względu na koszty przesyłki...Prawda :>?No to wzięłam mojego ukochanego Moista <3.Przyszedł dzisiaj razem z Harrym :).
I tak zamierzałam sobie odświeżyć :3.
Moist <3.Jak ja kocham mojego Moista von cholernego Lipwiga <3.


"Humor i mądrość Świata Dysku" Terry Pratchett
Kupiłam wczoraj na stoisku Matras za...9,90.Serio.No jak mogłam nie wziąć, co?
Najprościej mówiąc jest to zbiór cytatów ze wszystkich książek z serii do "Świata finansjery" włącznie (czyli brakuje "Niewidocznych Akademików", "Niucha" i "Pary w ruch").Książka naprawdę bardzo ładnie wydana :).


"Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater
Kupiłam dzisiaj w Empiku ;-;.Ja wieeem, zupełnie się nie opłaca cenowo, ale przynajmniej nie musiałam znosić zniecierpliwionych spojrzeń moich rodziców podczas zamawiania przez internet...
Poza tym tak się już czaiłam na tą książkę!
Bardzo chcę ją przeczytać, zwłaszcza że jest końska :D!

I to wszystko, całe 11 smacznych książek :D!Półeczki mi się powoli zapełniają ^^
Kiedy ja to przeczytam D:?



No.A jak wam wakacje mijają :)?
Osobiście powoli zbliżam się do końca "Mgieł Avalonu" i oglądam Doctora <3. (Durne seriale...A potem męcz się człowieku z kacem życia ;-; Anyway, SuperWhoLock completed :P)
I nie wiem jak u was, ale u mnie burza i deszcz ostatnio.Nie narzekam, bo nienawidzę wysokich temperatur, kiedy się smażę ;-;.

No nic.Idę to wszystko wąchać *-*
Aredhel

32 komentarze:

  1. Grę o tron i Harry'ego polecam :) Też zauważyłam zbieżność w nazwiskach autorów Trylogii i PLiO. Ale to coś zupełnie innego, świat Martina jest o wiele brutalniejszy... Jestem po trzecim tomie i nadal oczarowana Westeros i tym, co się w nim dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę się jak najszybciej brać :)

      Usuń
  2. "Igrzyska śmierci" to chyba jedna z moich ulubionych serii ever <3
    "Szklany tron" :3 niedawno przeczytałam i już się zakochałam ^.^. "Wyścig śmierci" było ok, ale szału nie było, z kolei "Gra o tron"... och ... muszę się za nią niedługo zabrać, więc czytaj szybciej bo czekam na Twoją opinię .. a no i widzę, że nie tylko ja jestem do tyłu z "Harry'm Potterem" :D. Bardzo udany stosik. Zazdroszczę Ci wielu pozycji *.*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka ;D
      GoT zacznę jak tylko skończę książki biblioteczne :).
      Dobrze, że nie jestem sama :P.
      Stosik jak dla mnie daje maksimum szczęścia :D!

      Usuń
  3. Nie mam (chodzi oczywiście o wzór koszulki - myślę, że pamiętasz mój komentarz; odpisuję z opóźnieniem, przeważnie w ogóle nie odczytuję odpowiedzi, jeśli nie są zamieszczane u mnie - tego jest po prostu za dużo). Ale i tak na razie nie zaszaleję, ponieważ moja wypłata przychodzi dopiero 21. lipca, hihihi :)

    Co do książek: jestem już po połowie "Śpiewaj!" Michaela Curtina, a wczoraj wypożyczyłam jeszcze "Inków" Antione B. Daniela (to chyba facet, ale szczerze pisząc - nie wiem) oraz "Sułtana z Palermo" Taria Aliego (też nie wiem, czy to autor, czy autorka, ech). Może znasz któryś z tych tytułów - chociaż nie stawiałabym na to, nie wydaje mi się, żeby były to oklepane powieści - nie lubię niczego, co przereklamowane :)

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nabytki! Sama planuję zakupić całe Igrzyska, ale kiedy to faktycznie zrobię, to już inna sprawa. Muszę przyznać, że nigdy nie słyszałam o tej książce (''Piekło pocztowe''), o czym to w ogóle? Co do ''Girl online'' i ''Wyścigu śmierci'' to raczej wątpliwe bym je przeczytała - brakuje i czasu i forsy na nowe książki (przynajmniej na razie ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to koniecznie nadrabiaj!Nie tylko Moista, ale w ogóle pracze :D!
      Ekhehem, zacytuję:
      "Moist von Lipwig to artysta oszustwa. A także hochsztapler i człowiek, który musi dokonać życiowego wyboru: zostanie powieszony, albo postawi na nogi konające usługi pocztowe w Ankh-Morpork. To trudna decyzja. Musi dopilnować, by przesyłki docierały na miejsce, choćby na przeszkodzie stanął im deszcz, grad, śnieg, psy, Przyjazne i Dobroczynne Stowarzyszenie Pracowników Pocztowych, zły prezes zarządu kompanii semaforowej Wielkiego Pnia oraz nocny zabójca. Randka z Adorą Belle Dearheart też byłaby miła."
      Och, łoncze się w bulu.Skąd ja to znam xd?Chociaż akurat teraz mam i jedno i drugie, ale nie zawsze jest kolorowo :P.

      Usuń
  5. Czytaaj szybko ten Wyścig Śmierci, bo koleżanka mi go wciska i nwm czy się godzić xD
    Igrzyska ładnie wyglądają w całości na półkach. ;--; Podobno.
    Tylko pogratulować tylu zdobyczy. :3
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to nie wiem kiedy przeczytam "Wyścig", bo mam trochę zaległości, ale zbiera raczej pozytywne opinie :).No i jest taka dosyć końska :D!
      Oj tak, wyglądają przecudownie *-*!
      Hehe, dzięki ^^.

      Usuń
  6. Nie żartuj, w Matrasie był "Humor..." za jedynie dziesięć złotych?! Dlaczego ja do najbliższego mam ponad godzinę drogi?... Życie nie jest sprawiedliwe. Ale widzę też Moista, więc cieszę się, że i Ty go lubisz - to jeden z moich ulubionych bohaterów ze Świata Dysku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuję :P.Nikt nie mówił, że w życiu będzie łatwo xd.
      Moist jest cudowny ^^

      Usuń
  7. Wiele świetnych książek widzę. Moje ukochane igrzyska i złodziejka książek <3
    Miłego czytania :)
    Pozdrawiam,
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska też kocham, Złodziejki jeszcze nie czytałam, ale bardzo chcę :).
      Dzięki ^^

      Usuń
  8. "Humor i mądrość Świata Dysku" zazdroszczę! Może się przejdę i sobie zafunduję - o ile go znajdę, zazdroszczę własnej "Złodziejki" :D

    http://leonzabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humor jest świetny, to tak jakby mieć wszystkie dyski pod ręką ^^.40 w 1 :P.
      Złodziejkę przejrzałam i jest cudownie wydana, więc się cieszę, że ją mam ^^

      Usuń
    2. To jeszcze bardziej przekonałaś mnie do jej kupna, uwielbiam Złodziejkę, a własny egzempalarz jest zawsze czymś miłym:D

      Usuń
  9. Ach! Pratchett! Martin! Wspaniały stos! Pozdrawiam, zazdroszczę i życzę miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dobre podsumowanie ;D
      Dziękuję ^^

      Usuń
  10. Szklany tron mam w planach, bo przeczytałam pierwszy tom najnowszej serii Maas i mnie zachwycił. Rowling, Collins, Pratchett i Martin nie powinni rozczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maas to jednak coś takiego robi, że nad jej książkami same zachwyty :P
      Oj nie, nie powinni ^^

      Usuń
  11. Jaki cudny stos! Harrego chętnie bym sobie przypomniała i przeczytała po raz... hm piąty? :D "Fangirl" mam w planach od jakiegoś czasu, podobnie jak Pratchetta. "Złodziejkę książek" czytałam, przepiękna książka. Martin czeka na półce już od jakiś dwóch lat. :D Może w końcu zacznę tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry'ego można czytać w nieskończoność ;D.
      Oj tak, Fangirl chcem bardzo też!Pratchetta koniecznie bierz ^^.
      Złodziejki nie mogę się doczekać :)
      Wow, sporo już przeleżał :P.Też się bierz, bo wakacje są idealne żeby ogarnąć taki ogrom :).

      Usuń
  12. Na początek za nim przystąpie do komentarza właściwego.Pochodzę z Zakopanego i bardzo proszę nie wysmiewaj gwary.To że kupiłaś książkę w Zakopanem to nie znaczy że jest jakaś zdziczała.


    Do konkretów przechodząc.Zlodziejke książek gorąco polecam.To jedna z najlepszych książek jakie czytałam.Kosogłos i cała seria Igrzysk to miód na moje serce.A Harry..Harry to Harry :))Bardzo fajne wszystkie te nabytki.Przypomnialas mi że muszę wreszcie sięgnąć po tę "Grę o Tron".
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam na celu wyśmiania gwary, po prostu naprawdę mi się podoba jej brzmienie :). Ani Zakopanem ani książka na pewno nie jest zdziczała ;). Z gwarą sama ma do czynienia, bo moja rodzina ma śląskie korzenie i szanuję to. Ale rozumiem, że można to źle odebrać.

      O, czyli nie tylko ja jeszcze GoT nie czytałam :P.

      Usuń
  13. Piękny stosik! Polecam serdecznie tomy Igrzysk śmierci :) Ale dostrzegłam równiez Złodziejkę książek i Grę o tron! I Girl Online :) Miła książka - zapraszam do siebie na recenzję jeżeli nie czytałas :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Harry Potter i Szklany tron wielkie LOVE! Oglądam Grę o tron i jestem nią zachwycona dlatego chyba najwyższy czas żeby zabrać się za książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę najpierw książkę, a potem serial, a przynajmniej ten pierwszy sezon ;)

      Usuń
  15. Widzę, że mamy podobny gust, jeśli chodzi o książki. Zapraszam do mnie na http://w-rytmie-muzyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. "Złodziejka książek" jest świetna! Muszę koniecznie przeczytać "Wyścig śmierci", ale najpierw zacznę od innych powieści tej autorki. Muszę też w końcu zabrać się za "Szklany tron". A jeśli chodzi o "Gre o tron" to przeczytałam prolog i pierwszy rozdział, i na tym skończyłam.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Nie pomyślałam, żeby sprawdzić inne książki autorki "Wyścigu...", a tu się okazuje, że napisała też m.in. "Króla kruków", którego również mam w planach :)
      Heh, aż tak źle xD?

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...