wtorek, 21 lipca 2015

18.LBA/LA Liebster Blog Awards po raz drugi i trzeci.

Alae!
LA wróciło :P.Dam dam daaaaaaaam!


Zostałam nominowana przez Adama (dobrze zapamiętałam xD?jeśli nie, to będzie wtopa xD) z bloga Otwarta księga, za co bardzo dziękuję ^^
Lecimy z pytaniami:

1. Trzy ulubione książki.
Tylko trzy?Okrucieństwo...
No dobra: "Władca Pierścieni" (moje życie <3), "Igrzyska śmierci" i "Piekło pocztowe".
2. Ulubiony autor.
J.R.R. Tolkien, Terry Pratchett, Suzanne Collins, John Flanagan
3. Znienawidzony autor.
Hm.Chyba nie mam takiego, jeszcze nie natrafiłam na takiego autora, który by pisał wyjątkowo wybitne gnioty.Jaki jest wasz?
4. Gatunek literacki, po który najczęściej sięgasz.
Fantastyka
5. Gatunek literacki, którego unikasz jak ognia.
Hm.Horror i romans. Ale kto wie, rozwijam się ;D
6. Najgrubsza przeczytana przez Ciebie książka; ile miała stron.
Skończyłam "Mgły Avalonu" i oficjalnie są nawet grubsze od władców - 1347 stron.
7. Czy lubisz czytać nocami?
Czy lubię? Niekoniecznie. Czy to robię? Tak...
8. Co lubisz robić poza czytaniem?
Rysować, słuchać muzyki, spać, oglądać seriale, zbierać modele koni, malować paznokcie, robić zdjęcia, gromadzić notesy, ręcznie pisać, kupować mazidła do ust, mieć odpały, przebywać z kochanymi człowiekami... Dużo by wymieniać :P.
9. Czy lubisz czytać książki polskich autorów?
Nie bardzo. Jakoś jeszcze nie trafiłam na książkę polskiego autora z interesującego mnie gatunku, która zbiera pozytywne i zachęcające recenzje, więc wolę poczekać na coś dobrego, żeby się nie zniechęcić. Może wy mi polecicie jakąś fantastykę polskiego autora?
10. Ulubiony film/serial.
Supernaturaaaaaal. Serial mojego życia <3. Kac mojego życia...
Sherlock BBC, Doctor Who, MLP FiM
Z filmów "Władca Pierścieni", oczywiście Harry, Indiana Jones, uwielbiam Piratów z Karaibów, "Ocean ognia" (nie, nie, wcale nie chodzi o Viggo Mortensena, nieee...), "Secretariat", "Niepokonany Seabiscuit", "Ruffian", "Mustang z Dzikiej Doliny" ("Spirit")... pewnie i tak o czymś zapomniałam xD

Kolejną nominacja jest od Carrie Vandenis, za co również bardzo dziękuję :)

1. Pomimo zamiłowania do książek, lubisz sport?
Lubię, ale nie w szkole ;-;.
2. Jakaś wakacyjna podróż?
W tym roku jedynie pojechałam na Kretę, a tak to siedzę w domu :P.
A wymarzona podróż, to do Nowej Zelandii ^^. Ciekaaaawe dlaczego...
3. Jaką książkę polecasz na letnie dni pod chmurką?
"Girl Online", jakikolwiek Pratchett, Percy Jackson, "Zwiadowcy"
4. Lubisz upały czy straszliwie Cię męczą?
Nienawidzę upałów, źle je znoszę :/
5. Lubisz zatłoczone plaże czy ustronne miejsca nad jeziorem/rzeką/morzem?
A kto lubi zatłoczone plaże? No ale inna sprawa, że ciężko znaleźć takie ustronne miejsce.
6. Wolisz, gdy ekranizacja jest wierna pierwowzorowi czy jak filmowcy pokazują historię w nieco innym obliczu?
Zależy. Nie lubię jakichś większych zmian w fabule, ale jeśli film jest dobrze zrobiony jako film, to może odbiegać od powieści - więcej zabawy ;).
7. Potrzebujesz dużo snu, by po prostu się wyspać?
Tak, uwielbiam spać <3
8. Czytujesz czasami jakieś poradniki?
Nie bardzo, jakoś na razie żodyn mnie nie zainteresował.
9. Ile książek mieści Twoja domowa biblioteczka?
Ok 40 książek
10. Używasz zakładek, wkładasz w książkę co masz pod ręką czy zapamiętujesz stronę, na której skończyłaś czytać?
Zakładki, zakładki forever <3.
11. Lubisz czytać kilka książek na raz czy raczej po kolei? 
Nie potrafię czytać kilku, wolę się skupić na jednej i ją w pełni zrozumieć.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje ^^.
Nominuję (jeśli ktoś oczywiście lubi takie zabawy, do niczego nie zmuszam, bo z doświadczenia wiem, że niektórzy nie lubią ;) :

cynamonkatiebooks.blogspot.com

in-my-different-world.blogspot.com/

ksiazkiponadniebo.blogspot.com

isabelczyta.blogspot.com

sejdzksionzkowy.blogspot.com

oraz...każdego, kto chce :)! Mogę podopisywać, lista otwarta ;)

Pytania (wykorzystam z poprzedniego LA, bo i tak nikt nie odpowiedział, chyba tam jedna osoba, a ja jestem leniem :v) :
1.Gdzie najczęściej czytasz książki?W jakiej pozycji?
2.Piosenka, która ci się mocno kojarzy z którąś książką?
3.Wyobraź sobie, że nagle zaczynają produkować perfumy o zapachu nowych książek.Kto nie lubi wąchać nowych książek?(jeśli nie lubisz, to siedź cicho <znaczące spojrzenie>)Jak byś je nazwał/a?
4.Jaka jest twoja ulubiona okładka?
5.Kiedy czytasz książki?Jesteś nocnym markiem, czy rannym ptaszkiem?
6.Używasz zakładek?Jeśli tak, to która jest twoją ulubioną?
7.Audiobooki, e-booki czy fizyczne książki?
8.Serie czy powieści jednotomowe?
9.Co decyduje, że kupujesz właśnie tą książkę, za którą właśnie twój portfel się na ciebie wydziera?(okładka, zapach, opis?)
10.Ile masz półek na książki?
11.Czy ludzie z twojego otoczenia (szkoła, praca itp.) czytają?

Zaczytanych wkacyjnych dni :)
Aredhel

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam LBA, więc bardzo dziękuję za nominację :)

    Obserwuję Cię, pozdrawiam *^*
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :D Lubię czytać LBA, bo można się z niego sporo dowiedzieć o blogerach! :D Ja zawsze gubię wszelkie zakładki :o

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      A ja o dziwo jeszcze żadnej nie zgubiłam :P

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację kochana ♥
    Na pewno niebawem zrobię. Według mnie w ogóle to jest świetny pomysł,żeby poznać blogerów ( czyli nas xD)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ^^
      Jestem tego samego zdania :)

      Usuń
  4. "Mustang z Dzikiej Doliny" - O, to jest świetna animacja! ;) Najbardziej lubię te początkowe piosenki (w oryginale). Chyba muszę sobie obejrzeć jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, uwielbiam <3. Piosenki mam wszystkie pościągane i ciagle u mnie lecą :). Chociaż polska wersja też niczego sobie ^^.
      Mnie też ostatnio naszło, żeby znowu obejrzeć :)

      Usuń
  5. Hej,hej,hej, widzę Pratchetta, jak cudnie! Mogę się pod nim podpisać. :D
    I widzę, że ktoś też lubi spanie - coś równie pięknego jak książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele odpowiedzi miałabym podobnych. Jednak na pewno jedną z moich ulubionych książek nie będzie "Władca pierścieni"... Wręcz przeciwnie nie lubię ani książki, ani filmu.. brr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak tak można :P? Ale wiadomo, gusta się różnią ;)

      Usuń
  7. O matko *.* dziękuję serdecznie za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Terry Pratchett to ulubiony autor mojego kolegi. Ja sama jakoś nigdy nie umiałam przekonać się do jego książek, ale co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne odpowiedzi!
    Dużo się o Tobie dowiedziałam :) I teraz juz wiem, że mamy ze sobą wiele wspólnego, jak na przykład to, że lubimy Tolkiena, czytamy po nocach (też za tym nie przepadam :P) i lubimy spać :)

    Terry Pratchett i jego Świat Dysku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego LBA jest takie fajne - można się dużo dowiedzieć o blogerze :)
      Widzę, że sporo osób też lubi spać :D

      <3

      Usuń
  10. Świetne odpowiedzi !

    http://littlebitofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o polską fantastykę to polecam " Chłopców " Jakuba Ćwieka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, słyszałam o tej serii :D. Chyba muszę się za nią rozejrzeć ;)

      Usuń
  12. rzal mi cie nie dam ci skarpet doktora spadaj.
    NIE NO TAK SERIO TO PRZECIEŻ WIESZ ŻE JESTEŚ SUPER <3 ALE SKARPET CI NIE DAM.
    BUHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHA
    i żal mi cie nie bede sie z tobą dzielic miloscią do doktora. zal. jeszcze moze sie skarpetą podzielę? HA! akurat!

    kc sage <3 musiałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfffff. Sama jesteś rzalowa. Pffffff.
      Jesteś okrutna! W takim razie idę ukraść skarpety, ha! <3
      No to masz pecha, sama ją sobie wezmę, poza tym Doktor wie, że jest tylko mój, phi. RZAL PEEL

      <3 kc też <3

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe odpowiedzi, też kooooooocham twórczość Tolkiena <3
    Pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  14. Arku, Arku, Arku.. :')
    Ja też kocham Igrzyska ♥ No i "Władców", ale ty przecież wiesz ^^ "Piekło" zamawiam 12 sierpnia :< Tylee czekania ;C
    Fantastyka the best ^^ Ja tam lubię też przygodówki i sci-fi, ale teraz ciężko na jakieś dobre trafić. ^^
    Uhm, romanse i horrory..? ;-; Nie przepadam za tymi gatunkami. Ale pewnie z wiekiem będę miała jakąś fazę, a potem mi przejdzie. #true
    Pisałam Ci już to na LC [odpisałam w jeden dzień <3 kumasz <3], ale "Mgłami Avalonu" możnaby dom ochronić. Lepsze niż rottweiler czy jakiś tam system zabezpieczeń.
    Tak w ogóle to mam ochotę na tą książkę ^^
    Ja fantastyki polaka też jeszcze nie czytałam. A może czytałam? Ale nie zapadła mi w pamięć. Teraz rozglądam się za science-fiction.
    Nowa Zelandia?! A co z naszym wyjozdym do Anglii tropić przystympców ;C :< FOCHŁAM AREK. ;-;
    Borze, dzienki tobie Sejdż byndzie słowny <3 ODFOCHŁAM ARCIU <3
    Ja jak czytam kilka na raz to mi się wszystko myli, lel.
    U mnie nn<3
    Pozdrawiam, kc Arek i nie to, że pośpieszam, czy coś, no nie.. ale wiesz, odpisałam Ci już na LC i w ogóle.. XD
    sejdzksionzkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :>
      Ale będzie warto poczekać :>
      A ja za sci-fi nie przepadam xd
      Chyba kryzys wieku średniego, drogi Sejdżu...
      Rekord xD. Co tam, z "Mgieł..." można by zbudować NOWY dom :>
      To się bierz, bo niedługo recenzja bydzie ;D
      Uj... No ale pisałam to jeszcze przed noszymi plonomi z Angliom...
      ... TY SIE ZE MNOM PRZYJAŹNISZ TYLKO DLA FEJMU! :'(
      Tyż tak mom, zwłaszcza jak ci odpisuję na LC XD
      Już pyndzę czytać <3
      Pzdr, kochany Sejdżu, odpiszę najszybciej jak mi czas pozwoli :D

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...