czwartek, 2 lipca 2015

14.June wrap up, czyli czytelnicze podsumowanie czerwca.

Suilad!
Czerwiec już za nami i możemy się cieszyć wakacjami ^^ (jak się ładnie zrymowało :P)
Zapraszam na chwilę do siebie na podsumowanie miesiąca :).






 1."Łza" Lauren Kate
6/10
Całkiem fajne czytadełko na wakacje, chociaż wątek romantyczny dość irytujący xd.
Recenzja za jakiś czas :).

Ilość stron: 396
2."Girl Online" Zoe Sugg
6/10
Nic ambitnego, ale fajnie się czytało na leżaczku przy basenie :).W sumie książka okazało się lepsza niż się spodziewałam, choć czasem było za słodko.
Recenzja niebawem :).

Ilość stron: 363
3."Para w ruch" Terry Pratchett
7/10
Jak zwykle sama przyjemność z czytania dysków <3.
Trochę mnie te parowozy zaskoczyły, ale w sumie...Why not?
Tylko Moist...Moist, czemu ;-;?Zmienił się, oj zmienił, i to wcale nie na lepsze...
Recenzja wkrótce :)

Ilość stron: 334




4."Mgły Avalonu" Marion Zimmer Bradly
(źródło zdjęcia)
Wreszcie się wzięłam za legendy arturiańskie!
Niestety nie udało mi się przeczytać całych ze względu na wyjazdy w czerwcu, na które nie chciałam tachać tego 1300-stronicowego klocka.
Jestem w połowie i pomimo objętości książka naprawdę wciąga.Nie ma tu pędzącej akcji czy spektakularnych bitew.Mamy punkt widzenia samych kobiet (trochę zalatuje feminizmem :P) i same dworskie intrygi oraz romanse.Co dziwne - podoba mi się to xD.

Ilość stron: 727 na 1347


ŁĄCZNA ILOŚĆ STRON: 1820
ILOŚĆ KSIĄŻEK: 3 i pół ;)

W lipcu będę kontynuować "Mgły...", wypożyczyłam "Niuch" Pratchetta oraz "Studium w szkarłacie" - nareszcie!Sherly <3.
Chyba mi starczy na cały miesiąc, zwłaszcza że będę dalej oglądać Doctora :P.Doktorowe love <3.

Na koniec gorąco zachęcam do akcji dzielenia się mężami LINK DO MĘŻÓW!

Wydarzenia w czerwcu:
-wyjazd do Grecji na Kretę, było świetnie i cieplutko <3
-zielona szkoła, góry, cudne widoki, ale odciski i odpadające nogi :P
-zaczęłam oglądać Doctora Who (Dziesiątego :)
-zakończenie roku (już jestem 3 gimbaza :O), stypendium (będzie na cosplay na przyszłoroczny Pyrkon i książki >:) oraz ogromna czekolada za pracę w sklepiku szkolnym, mniam!
-początek upragnionych wakacji <3
-nowe książki (bookhaul już, już niedługo, jeszcze tylko zrobię ostatnie zamówienie ^^) oraz nowy, wymarzony model konia <3 (będę pisać na drugim blogu ;)
-ukończenie koszulki ze Śmierciem (jest książkowa, więc pokazuję ;D) malowana akrylami

podpis z drugiego bloga, bo jestem leniem xD


PIOSENKA MIESIĄCA


10 komentarzy:

  1. Nic jeszcze nie czytałam z Twojego stosiku, ale mam zamiar w najbliższym czasie zabrać się za "Girl online". "Łza" czeka już na półkach, chociaż nie jestem zbytnio przekonana co do fabuły :/.
    Ach wakacje, wakacje, kto by się nie cieszył :D. Skoro dostałaś stypendium, muszę Ci pogratulować dobrej średniej :)
    Życzę wspaniałych, leniuchowych, zaczytanych wakacji :*
    A no i zapomniałam dodać - boska koszulka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Girl..." idealna na wakacje, "Łza" też, a jeśli przymkniesz oko na macanie po bicepsach, to fabuła naprawdę pomysłowa i fajna ;).
      A dziękuję ^^
      Tobie również :D!

      Usuń
  2. Nominowałem Cię do LBA!
    Więcej szczegółów tutaj ----> http://otwartaksiega2002.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-awards.html .

    OdpowiedzUsuń
  3. Na łze od dawna się czaje xD.
    Cudowna koszulka i czekam oczywiście na book Haul :)
    Pozdrawiam kochana ♥
    http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Bookhaul już niedługo, jak tylko przyjdą do mnie jeszcze 2 pozycje ^^

      Usuń
  4. Łza według mnie jest dobra, chociaż czegoś jej brakowało. Mnie również wątek romantyczny nie przypadł do gustu, był odpychający i chyba największym minusem w całej historii :( I w poście przy "Łzie" jest błąd, nie ma wątku romansowego :D
    Pratchett, ach, za tego autora wypadałoby się wziąć :D
    Pozdrawiam i życzę zaczytanych wakacji ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie napisałam romansowy, już poprawione xD
      Oj koniecznie, Pratchett jest genialny :)
      Dziękuję, tobie również ^^

      Usuń
  5. Jakie to jest fajne, że tło bloga jest nieruchome, a wszystko inne się przewija... mam gotowy szablon, więc takie cuda zawsze mnie śmieszą :D

    Ale do rzeczy:
    Na jednym z blogów, które obserwuję (choć nie ma ich zbyt wiele...) autorka pisała, że przeczytała w czerwcu dziewięć książek - w tym dwie ponad czterystustronnicowe! To jest wynik :) Wiem, że każdy ma swoje możliwości czasowe, na mnie jednak robi wrażenie nawet jedna książka miesięcznie...
    Ostatnio szukałam czegoś dla siebie w bibliotece (potrzebuję czegoś do czytania do pracy! siedzę i się nudzę, ile można słuchać muzyki albo czytać internety), ale nie znalazłam nic. Chyba jestem zbyt wybredna. Jednak będę szukała dalej, z nudą inaczej nie wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. Tak sobie myślę, czy spytać, czy nie... planujesz malowanie koszulek na zamówienie? Zbieram te ciekawe i nieszablonowe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby książka dawała radość, a poza tym liczy się jakość, a nie ilość ;)
      Czasem warto podpytać bibliotekarkę albo zajrzeć na portale czytelnicze, bo jestem pewna że coś ci się spodoba ^^ Jakie gatunki lubisz :)?
      W sumie...A masz jakiś konkretny wzór na oku?

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...