wtorek, 5 maja 2015

6.Przybyłam, zobaczyłam, wymieniłam, czyli mały haul z Pyrkonu.

Suilad!
W tym roku mój pierwszy Pyrkon :).Byłam na karnecie trzydniowym i było świetnie!Już planuję cosplay na za rok i chcę jeszcze raz  <3.
Szczegółowa relacja pojawi się niebawem na drugim blogu (TU), a ja się skupię dzisiaj tylko na niedzieli, podczas której odbyła się wielka wymiana książek organizowana przez LC :D.
Na koniec mała informacja o Targach Książki w W-wie i Flanaganie.
Ja generalnie byłam prawie na początku, więc czekałam w kolejce ok 5 min, ale widziałam, że ogon urósł dłuuugi.Książek przyniosłam 5, wróciłam z 4, więc łowy udane :).Oddałam dwie książeczki z młodszych lat, dwie raczej kiepskich lotów młodzieżówki wygrane w zeszłorocznych konkursach czytelniczych i chyba jakiś przewodnik po Meksyku.Mam nadzieję, że komuś się przydały.
Wpis sponsorowany prze moją Kocią Książniczkę i Literacką Krowę :P.
A moi nowi przyjaciele to:


"Merlin nieznane lata" T.A.Baron
Ktoś coś?Nie mam pojęcia co to jest, tak szczerze xD.Rzuciłam okiem na opis i wzięłam.Legendy arturiańskie jeszcze przede mną, ale w planach są, to może pan Baron (co za nazwisko :P) będzie małym wprowadzeniem.

Ups, ramka mi się omsknęła :P
"Łza" Lauren Kate
Widziałam w bibliotece i na blogach, chyba jakaś nowość.Przyznaję się bez bicia - okładka.Opis też, ale ta okładka!Mam nadzieję, że zawartość jest tak samo dobra :).


"Gildia magów" Trudi Canavan
Czytałam wszystko jakiś czas temu.Podobało mi się, więc jak zobaczyłam, to bez zastanowienia porwałam.Pewnie kiedyś wrócę :).


"Naznaczona" P.C. Cast i Kristin Cast
Często widuję tą serię, więc wzięłam.Wampiry mnie trochę, a nawet bardzo trochę zmartwiły, ale kiedyś spróbuję.Czytał ktoś?Polecacie?
Okładka też bardzo ładna :).


Stosik z wymiany.Nie jakoś szczególnie duży, ale udany :).



Tak to jest jak się obrabia na szybko xd.Nie polecam, Aredhel.Bez ramki i z napisem z drugiego bloga, ale musicie mi wybaczyć.
A to już mój zakup.Prześliczna zakładka, bo bookmarków nigdy za dużo, prawda?Długo się na nią namyślałam, ale w końcu Pyrkon, jak szaleć, to szaleć i kupować swoje widzimisię.Wahałam się jeszcze między taką z piórkiem na trzonku i z zawieszką kosogłosem, ale kosogłosa mam na bransoletce, a co za dużo, to niezdrowo.Więc padło na to śliczne skrzydło :).


A to już zdobycz z Biedronki :).Na razie czeka grzecznie na swoją kolej.Czytaliście?

Na koniec tylko krótkie info o targach w Warszawie.
Może pojadę, choć jeszcze nie jestem pewna.A dlaczego?Proste.John Flanagan przyjedzie, więc tak bardzo chcę autograf!Okazja jedna na milion (które sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć w świecie Dysku ;)!
Tu macie link do wydarzenia: KLIK
Zdjęć indywidualnych i dedykacji nie będzie, a do podpisu można przynieść tylko jedną książkę, jak poinformowało wydawnictwo Jaguar.Inaczej byśmy się nie ruszyli z targów do grudnia :P.


Czekam na Pyrkon 2016 ^^
Aredhel

8 komentarzy:

  1. Ja na Johna Flanagana się wybieram do Krakowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dumę i uprzedzenie oglądałam w tym tygodniu ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film na pewno też obejrzę (i wcale nie chodzi o tyle aktorów z Igrzysk, nie, nie xD), ale najpierw książka :).
      Weekend niestety spędzam z nauką, ale tobie też :).

      Usuń
  3. Z tych książek jedyne co kojarzę to Łza, ale nie miałam jeszcze z nią styczności. Jeśli chodzi o tą książkę z Biedronki - sama się dłuugo zastanawiałam na kupnem - widocznie za długo, bo jak poszłam potem to już było po niej :/

    Borenium - blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gildię magów" mogę polecić, a z resztą się przekonamy.
      Ja jak zobaczę jakieś książki, to się nie mogę powstrzymać.Nie zawsze wychodzi to na dobre :P.

      Usuń
  4. Już od dawna chcę przeczytać Łzę, Gildię magów i Naznaczoną, ale teraz mam takie zaległości, że chyba szybko się za nie nie zabiorę.
    Zapraszam na mój blog: http://otwartaksiega2002.blogspot.com/
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gildię magów polecam, bo warto.Reszta przede mną, ale jak na razie też mam urwanie głowy xd.
      Już zaglądam :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...