poniedziałek, 27 kwietnia 2015

5.LA znowu i po raz pierwszy.

A zatem LA wróciło, bo LA jest nieśmiertelne :P.Tutaj jest ono pierwszy raz, więc mogę zrobić, a co mi tam :P.
Nominowana zostałam przez Majkę o TUTAJ.

Szybciutko tylko zachęcam do głosowania w ankiecie.Jeden klik, dosłownie minuta, a mi to bardzo ułatwi sprawę ;).

Zapraszam zatem :).
1. Masz możliwość nawiązania współpracy z wybranym przez ciebie wydawnictwem - jakie wybierasz ?

Yh.O kurczę.Nie czytam jakiegoś jednego wydawnictwa, więc ciężko mi na to odpowiedzieć.

2. Wolisz ekranizację książek czy przekształcenie ich w serial?

Chyba jednak ekranizację, bo to mniejsze bagno ;).Siadasz na czterech literach i raz, a porządnie oglądasz.Nie mówię, że nie lubię seriali.Bo mam swoje bagna, ale kolejnych mi nie potrzeba, juz i tak za dużo nerdzę :P.

3. Jakie są twoje nawyki czytelnicze ?
Wącham książki, a jak mi się coś spodoba, albo skończyłam genialną pozycję, to je przytulam xD.Poza tym namiętnie używam zakładek, zaznaczam sobie cytaty kolorowymi karteczkami i lubię pić herbatkę :).

4. Jakie są twoje trzy ulubione książki ?


Tylko trzy?Tylko trzy?!Meh...No to powiedzmy, że standardowo "Władca Pierścieni", która to książka praktycznie jest moim życiem, "Igrzyska śmierci" i "Świat Dysku".Tak, wiem, to są trylogie/serie, ale to właśnie moje ukochane perełeczki, które czytam w kółko :).

5. Ile książek posiadasz ?


Coś koło 50/60, z czego powiedzmy 40 jest faktycznymi powieściami.Książek nie kupuję, wyznaję biblioteki :).

6. Co teraz czytasz ?

Właśnie nic :P.Skończyłam "Zbrojnych" (Pratchett), których recenzja się za jakiś czas pojawi, ale jeszcze nie zaczęłam "Nienawiści" Jennifer Brown, którą teraz będę czytać.

7. Ile książek średnio czytasz w ciągu miesiąca ?

Oj mało, mało :/.Średnio 3/4.

8. Lubisz słuchać muzyki w trakcie czytania ?

Nie, za bardzo mnie to rozprasza.

9. Gatunek , którego nie lubisz

Horrory i obyczajówki, ale nie nienawidzę, tylko nie przepadam, choć czasem coś się nawinie ;).

10. Lubisz czytać klasykę ?

Szkolną - nie.Z własnego wyboru - tak.

11. Wolałabyś pracować w bibliotece czy księgarni ?

Trudny wybór, ale chyba jednak biblioteka :).Księgarnie mi się kojarzą z centrami handlowymi :/.


Nominuję każdego, kto chce.Taka będę cwana :P.Powpisuję chętnych ^^.

1.

2.

3.

4.

5.

...


Pytania:

1.Gdzie najczęściej czytasz książki?W jakiej pozycji?

2.Piosenka, która ci się mocno kojarzy z którąś książką?

3.Wyobraź sobie, że nagle zaczynają produkować perfumy o zapachu nowych książek.Kto nie lubi wąchać nowych książek?(jeśli nie lubisz, to siedź cicho <znaczące spojrzenie>)Jak byś je nazwał/a?

4.Jaka jest twoja ulubiona okładka?

5.Kiedy czytasz książki?Jesteś nocnym markiem, czy rannym ptaszkiem?

6.Używasz zakładek?Jeśli tak, to która jest twoją ulubioną?

7.Audiobooki, e-booki czy fizyczne książki?

8.Serie czy powieści jednotomowe?

9.Co decyduje, że kupujesz właśnie tą książkę, za którą właśnie twój portfel się na ciebie wydziera?(okładka, zapach, opis?)

10.Ile masz półek na książki?

11.Czy ludzie z twojego otoczenia (szkoła, praca itp.) czytają?



Notek mam dużo w planach, ale maj upłynie pod znakiem nauki ;-;.


Aredhel

4 komentarze:

  1. O, "Nienawiść" planujesz czytać? To bardzo ciekawa i taka psychologiczna książka, ale opis z okładki streszcza praktycznie całość. Więc jeśli go nie czytałaś, to lepiej tego nie rób ;)
    I powodzenia w nauce! Mam nadzieję, że uda ci się znaleźć i czas na prowadzenie bloga :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jakoś w połowie i jak na razie bardzo mi się podoba.Mocna, ale fajna :).
      No właśnie przeczytałam i mam ochotę udusić autora opisu xd.
      Dziękuję, staram się :).
      Będę wpadać :).

      Usuń
  2. Ja mogę go zrobić ale za parę dni :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...