niedziela, 12 kwietnia 2015

3.Coffee Book Tag.

Gi suilon!
Zapraszam na pierwszy tag :).Zostałam nominowana przez Maję z  TEGO bloga, za co serdecznie dziękuję ^^.

No nic, nie ma co się obijać, przechodzę do pytań:

1. Czarna
Seria w którą ciężko się wbić ale ma wielu fanów

Marsdenowskie "Jutro"?Pierwszy tom przeczytałam zupełnie przypadkowo, ale nie podszedł mi :/.
Mogę też wymienić "Night school" (Przepraszam, nie chce mi się szukać jak tą serię przełożyli na polski, bo mi internet zamula.Dzięki internecie.) C.J.Daugherty."Wybrani" byli w kanonie lektur na zeszłoroczny konkurs czytelniczy.W sumie ok, ale mnie nie porwało.Może kiedyś sięgnę po kolejne tomy.

2. Miętowa Mocca
Książka która zyskała większą popularność w okresie świątecznym
Ja to lubię "Wiedźmikołaja", ale zakładając, że istnieją też inni autorzy niż Tolkien, Pratchett i Suzanne Collins, to wydaje mi się, że Potter wraca do łask zimą :).Jakoś tak.

3. Gorąca czekolada
Ulubiona książka z dzieciństwa
Jak byłam mała, to bardzo lubiłam "Matyldę" Roalda Dahla i zbiór baśni braci Grimm :). (widać jakie te baśnie są już zdezelowane xd)

4. Podwójne espresso
Książka która trzymała cię na krawędzi krzesła od początku do końca
"Igrzyska śmierci".Zdecydowanie.

5. Starbucks
Książka którą widzisz wszędzie
Zastanawiałam się nad Gieniem Greyem i "Gwiazd naszych wina", ale teraz prześladuje mnie "Zostań, jeśli kochasz" :P.

6. Hipsterska kawiarnia
Książka niezależnego autora
Nie wiem kto wymyślał to pytanie, ale nie lubię go :P.
Nie mam bladego pojęcia, wy znacie jakichś autorów, którzy sami wydali swoje książki?Mi przychodzi na myśl tylko Coleen Houck z "Klątwą tygrysa", ale słyszałam, że ta seria jest rzeczywiście słaba :/.

7. Idealne połączenie
Książka która była słodko-gorzka  ale jednocześnie satysfakcjonująca
Tu nie mam wątpliwości, że będzie to "Wszechświat kontra Alex Woods" Gavina Extence'a.Absolutnie ją pokochałam :).

8. Ups ! Dostałam bezkofeinową ...
Książka po której spodziewałaś się więcej niż dostałaś
W sumie ostatnimi czasy nie zaliczyłam żadnych większych książkowych faili.Mogłabym dać tutaj "Świat finansjery" (Pratchett), ale tylko dlatego, że był najzwyczajniej nieco gorszą kontynuacją perełki, jaką jest "Piekło pocztowe".Kocham Moista <3.Ale i tak finansjera była bardzo dobra ;).

Taguję każdego, kto jeszcze nie robił, a by chciał :).Możecie podsyłać linki ^^.
Trzymajcie się cieplutko!
Aredhel

7 komentarzy:

  1. Na 1, 5, 6 odpowiedzialabym tak samo ;)
    Może również zrobię ten Tag u siebie :D

    http://reading-is-my-escape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie, chętnie poczytam :D.

      Usuń
  2. Super tag :) Może go u siebie zrobię?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czuj się nominowana ;D.

      Usuń
  3. Hejka :)
    Bardzo spodobał mi się ten Tag i postanowiłam go zrobić.
    Zapraszam do siebie :)
    http://nibylandiapelnaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Klątwa tygrysa przypadła do gustu i chodz wątek miłosny jest irytujący to przygody bohaterów są ekscytujące niebezpieczne i przede wszystkim magiczne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...