czwartek, 2 kwietnia 2015

1.Post powitalny!

Suilad!
Zabrałam się i stworzyłam nowy kącik w internecie :).
Tym razem blog w pełni poświęcony książkom.
To ja się może przedstawię, bo pewnie nie wszyscy przyszli czytelnicy mnie znają :).
Jestem sobie Aredhel, lat naście, oczy zielone, szopa na głowie brązowa i gęsta.
Czytam dużo, głównie fantastykę, a moim domem jest Śródziemie.
Również rysuję i fotografuję.I śpię.Kocham spać :P.

Założyłam City of Dreaming Books, żeby wreszcie mieć gdzie się wypisać i opublikować swoje recenzje czy przemyślenia.Posiadam również drugiego bloga, na którym jest miejsce dla koni i modeli, ale nie chciałam mieszać tych dwóch tematów, wskutek czego powstał nowy.Shadow Horses wciąż pozostaje tym moim "głównym" miejscem i zapewne tam będzie mnie można częściej spotkać, ale postaram się możliwie regularnie pisać tutaj, choć zależy to też, rzecz jasna, od czasu na czytanie ;).
Mam nadzieję, że na dłużej się tu zadomowię i poznam mnóstwo innych Moli Książkowych ^^.

Liczę, że wygląd się podoba, bo pewnie sobie tu przez dłuższy czas powisi ;).

To dam jeszcze fotę, żeby tak krótko nie było :P.


Do napisania!
Aredhel 

5 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do tagu na moim blogu :) Myślę że to będzie dobry początek :)
    http://majkaczyta14.blogspot.com/2015/03/coffee-book-tag.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie, chętnie poczytam Twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie i życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Zapraszam też na post o podstawach prowadzenia bloga książkowego - może Cię zainteresuje? ;)
    http://recenzjeami.blogspot.com/2015/04/blog-ksiazkowy-w-praktyce-podstawy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :) cieszę się , że dołączyłaś do bloogosfer :3
    www.książkiponadniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, zostaw po sobie ślad :). Możesz też dodać link do swojego bloga, na pewno zajrzę.
Odpowiadam na prawie każdy komentarz, nawet jeśli trochę mi to zajmuje ;).
Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...